• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-04-07 21:21:26 följande:
    Inte lagligt... men symboliskt... haha.....

Hmmm...det kvittar nog om de är lammkött eller grodor... allt med 3 ben är.... *leker diplomatisk*... komplicerat... Tungan ute
    *hehehehehehehhehee....MHM..det har du nog så rätt i såååååå , håller jag med sååå diplomatiskt sååååå DrömmerTungan ute
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-07 21:22:30 följande:
    På mig och MrC märks inte ålderskillnaden så mycket... förutom att jag inte alltid hänger med när han pratar om gamla serier och filmer
    Inte på oss helller..förutom när jag pratar om sånt som han tydligen e för gammal för att han hängt med på DrömmerTungan ute Vilket jag äääääääääääälskar att tala om!! Tungan uteFlört
  • Cee
    NoMansWoman skrev 2011-04-07 21:26:19 följande:
    Nope...vi är enkla... om man lyssnar på oss....
    DAGENS SANNING!!!! Tänkt så lätt det kan vara....... om karlarna bara kunde fatta det Tungan uteFlört
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-07 21:27:00 följande:
    Hur är det med dig och din dotter? (förutom allt med grodan)
    Förutom att lilla damen är i värsta 4-årstrotset o jag håller på att bli galen så är det bara fint
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-07 21:30:53 följande:
    Cajsa har nån vägra-lyssna-trots nu
    Här är det.. "DET E ORÄTTVIST!!!!" "JAG VILL BESTÄMMA!!!!!" "DET E TRÅKIGT!!!!" "JAG VILL IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!" Som e slagorden som hörs dagen låååååååååååång... PUST!!!
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-07 21:35:49 följande:
    Här är det

Jag - Kan du ta på dig kläderna nu
    Cajsa "ingen reaktion"
    Jag - Nu måste du klå på dig!!
    Cajsa "ingen reaktion"
    Jag - TA på dig kläderna NU!!!
    Cajsa - Jajaja, sluta tjatta!!!!
    *hehehe..känne rigen det där med tjata...

gumman: tjaaaata tjjaaaaaaaata tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    fast här är det tvångsmetoden, som gäller när kläderna ska på (eller ngt annat överhuvudtaget som jag tycker)...eller en groda som faktiskt är en riktig GULDgroda i dess situationer...
  • Cee
    NoMansWoman skrev 2011-04-07 21:36:23 följande:
    Ääääh... e det bara jag som håller mig till lammkött eller?
    Beeeeeeen there... doooooonee that.... maybee doing it again "tomorrow" Tungan uteFlört

Men gubbar e det nya heta nu assååååå DrömmerTungan uteFlört
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-07 21:41:33 följande:
    Tvångsmetoden fungera inte så bra på 7åringar längre
    Nää.. e juh dte jag e rädd för..hur sjutton gör jag när jag inte längre orkar bära o lyfta o hålla emot gumman, som juh redan hotat med att flytta hemmifrån ObestämdTungan ute Kommer Tungan uterådfråga dig då gumman
  • Cee

NÄHÄ!!! time att slå säcken!!!

Natti natti sötstumpor!!!!!! Kyss

• Cee
    starchild81 skrev 2011-04-07 21:51:12 följande:
    natti natt dröm sött om dina djur =)  för mig kände du inte igen i affären iaf *s*
    ???????? Say What??????
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D