Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jaha inga som ändrat sig inför morgondagens resa ännu ;) ?

• daddy XL

Halllååå I*m back .....:) jag hade iaf en GRYMT kul resa !! men  nu får man väl se om jag får vara kvar i tråden så väntar med spänning om jag klara av kraven för vara med i tråden ;)  alla utom sista punkten men den får dom väl lita på mig att jag klarar den  hehe
    sen så är ALLA bilder som jag är med på  photoshopat av  nån av tjejerna så tro inte på det ni ser :P

• daddy XL

joo tror TS snart e hemma men kanske tar ett tag innan det kommer upp några tror jag . nu fixa lite här ses sen ;)

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-10-02 22:53:55 följande:
    Japp ska nog snart bara och njuta av tystnaden !!! För att dom på Mantorp park har nu slutat att köra!!!
    min poalre skulle tydligen va där  annar hade jag haft 3 kompisar med på resan :)  så kan ju ringa om dom börjar igen ;)
  • daddy XL
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-03 05:11:24 följande:
    Notera klockslaget på detta inlägg

Jag är föööööör gammal för idiotiska påhitt miss i nassen.... full som en spruta, lärt mig en massa fula ord på thai, druckit äcklig öl osv osv osv...... nu får det nog bli nyktert till nästa år....

Och jag kan stava ganska bra på fyllan om jag håller för ett ögo och kör en pekfingervals.. heh ehe

Godmorgon o god natt,....
    aldrig mer ........ haha den man väl kört några ggr :P

här somnade man ju på 2 min och vaknar tidigt som vanligt och det första man gör är ju att kolla fl efter skandal bilder haha
  • daddy XL

start av tvättmaskin   check
    start av torktumlarn check
    vika tvätt  halv check :P
    ätit taxfree godig CHECK  :)

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D