• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-03-06 00:24:29 följande:
    Dricker grodan ikväll kanske? Drömmer

Skönt att du haft en bra kväll iaf {#emotions_dlg.flower}

Är sådär just nu med mig..... hmmm... inget jag vill ta här.....
    Jo.. han dricker... fast han började smsa o ringde innan han börjat... när han åkte med grabbarna ner till middagen... så inta illa att han kunde prata när han har folk runt om sig..o tom säga kram på slutet ;P

O nu fick jag visst ett sms till :P

Hur är det med dig gumman?? Du kan alltid inboxa om du vill!! KRAAAAAAM!!!
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-06 00:28:33 följande:
    mm får hoppas det, tycker så synd om dom när dom är sjuka
    nu har hon sovit gott i nästan 2h iallafall
    Hoppas hon frå sova resten utav natten då o vaknar lite piggare o kryare!!

Mmm..e suuperjobbigt att se dem sjuka
  • Cee

Morrn morrn!! o gäääääääääääääääääääsp....

Fick massage igår o kudden fluffad o the hämtat o bekymrad, medlidsam blick.. o massor med myyyyyys... Jooo, han kan allt ändå min groda.. Om han nu bara kunde ha den inställningen jämt..o framförallt när han inte är här Obestämd Ja,ja..vi får la se...

Blev väckt utav telefonsamtal utav lillebror, o jag trodde med ens att deras bebis tittat ut..men näähää.. falskt larm, det brann visst i ngn lägenhet i mitt område så han ville bara kolla att jag var ok Hjärta

Städade igår.. hade väninna o groda här på besök efter varandra, maten från igår räcker tills idag också... så vad sjutton ska jag göra idag??!!! ObestämdTungan ute Lite antiklimax...men också sköönt förståss

Allt väl med er andra??

Skönt att du e på bättringsvägen CM

• Cee
    Trivelina skrev 2011-03-06 12:18:03 följande:
    God morgon allihoppa!

O, men se där Cee... De va då inte dåligt
    Nä tänka sig

Fast vet juh att han e väldigt go innerst inne..annars hade det inte varit såå svårt att avsluta det hela Obestämd

Har suttit i solen på balkongen o sovit... en aaaaaaaaning groggy Obestämd Men skönt var det, härliga sol!! Hjärta
  • Cee
    MrC skrev 2011-03-06 13:22:26 följande:
    Jag tror att hon är en liten hypokondriker... för hon ska bli ompysslad hela tiden! *stonk och stön* Ingen rast och ingen ro. Flört Man får slita för lönen vill jag lova! haha. Förvånad
    Det e rätt!! Så ska det vara!!! Tungan ute
  • Cee
    Trivelina skrev 2011-03-06 14:43:19 följande:
    Men oooh.... orka me "förståååå och förstååååå"... o han äääär ju väldigt snäll men....
    Japp...orka med... det e frågan... det är juh där ältandet kommer in... hade allt varit svart eller vitt så hade det juh varit en betydligt mer okomplicerad värld vi levt i...känslor e knepiga att handskas med ibland..
  • Cee
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-06 17:15:00 följande:

Hämtat grabben som sitter med 39,7 graders feber, men är tack och lov hyffsat pigg. Även vart inne på AVC med mig själv och jag har akut urinvägsinfektion..fast penicilin i några dagar så blir jag bra igen. *ler*

Men usch då! Obestämd Inget vidare för ngn utav er Skönt att du fått penicillin iaf, då borde det väl vända snabbt...o hoppas sonen din piggnar till snart också!!
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-06 17:32:16 följande:
    4*sjuklingar då

kom och ta hand om oss febriga Baby
    *hehehe..vad e det för sjuka ni sprider ;P

Hoppas ni kryar på er snart ni också!!
  • Cee
    NoMansWoman skrev 2011-03-06 18:08:36 följande:
    Äggmackor med paprika/chili creme freishe, tabasco......jihaaaa..... supermätt...

Och trött..... är så man överväger sängen extra tidigt ikväll.... Obestämd

Hmm....hemskt lugnt i tråden...
    Hoppas du haft en bra dag gumman!!! KRAAAM!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D