Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-11-28 15:24:35 följande:
    men se där ja!! en dejt är ju inte fel =)

det var år o dag sen (känns det som) sen jag var på dejt... har ni bestämt vad ni ska göra eller tar ni det som det kommer?? =)
    Det var inte nyss jag var på dejt sist heller vi ska höras på telefon senare o prata om det.....

Ska bli så sköööönt att sova i dubbelsäng inatt.... det var lite ont om sovplatser så fick sova 2 pers i en barnsäng.. 60 cm bred o 150 cm lång
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-11-28 18:53:05 följande:
    kul....att .... MP.... ska...på ...dejt...imorgon!!!!

och även jätteskoj att du hade en rolig kväl/natt/morgon
    Lite för roligt..... känns i kroppen o knoppen att man sovit för lite... *gäsp*

Ska plocka undan lite här hemma o sen krypa ner i sängen..... 180 bred.. 200 lång
  • MysTic PrincesS

Varför blir man så jäkla nervös av en dejt? jag är 34 inte 14 för tusan Skäms

Han ringde innan.... så ikväll kl 20 kommer han hit.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Tror det är dags att krypa ihop i fosterställning en stund Skäms Drömmer Tungan ute

• MysTic PrincesS
    jejosa skrev 2010-11-29 12:54:41 följande:
    hehe... så ska de ju va ju... är man helt blasé kommer ju dejten inte bli nå bra...

varva ner nu o ladda sen lite senare i eftermiddag/kväll, njut av pirret! ;P
    Jag försöker varva ner

Tar nog ett tag att vänja sig vid pirret, är ju ett tag sen man kände det
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-11-29 13:31:32 följande:
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-29 12:40:39 följande:
    Varför blir man så jäkla nervös av en dejt? jag är 34 inte 14 för tusan Skäms

Han ringde innan.... så ikväll kl 20 kommer han hit.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Tror det är dags att krypa ihop i fosterställning en stund Skäms Drömmer Tungan ute
    hehe... det kommer och gå kalas bra :)
    Åh, jag hoppas på det iaf Drömmer
  • MysTic PrincesS
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:37:37 följande:
    det blir ju , fjärilar i magen
    Typ en miljard fjärilar isf
  • MysTic PrincesS
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:39:21 följande:
    Helgen varit bra för er alla ?
    Oh ja.... den har varit jättebra faktiskt Solig
  • MysTic PrincesS
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:50:24 följande:
    De vet inte alls vad det är
    Hög feber som inte vill gå ner sen fredags , mellan 40-41 grader. Han äter inte får dropp nu. Bara trött hela tiden. Han små " blåmärke" på kroppen och röda prickar vissa ställen , ont i hela kroppen.
    Fy, stackars liten

Hoppas de hittar vad det är för fel snart.....
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-11-29 14:16:36 följande:
    SUUUCK tvätten lär aldrig bli torr idag.. DE enda torkskåpet som funkar har gått och pajat.... Och torkrummet de blir ju aldrig varmt utan de är kall luft hur nu dom har tänkt.... Så tvätten kommer ju ta fleeeera timmar att bli torra ju....får väl se om de blir torra kl 17 när tvättiden är sluuut.. men tvivlar på det.. ska försöka ta mig till maxi sen och fixa dukt till storarumsbordet hittat en fin vit löparduk som man kan ha året om
    Häng upp den hemma om den inte torkat..... men har ni ingen torktumlare i tvättstugan?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D