Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Nähäpp... dags att göra lite nytta en stund innan JB-bocken ska hälsa på
Ha en bra kväll alla....
Nähäpp... dags att göra lite nytta en stund innan JB-bocken ska hälsa på
Ha en bra kväll alla....
Bjuder på en torsdagsfräckis
En dam beställer en 30cm lång falukorv i charkdisken. Expediten frågar om den ska vara skivad. Då drar damen upp kjolen o frågade skarpt: Ser detta ut som nån jävla cd-växlare eller???
Det var Stockholmaren som skulle köpa en stuga av en bonde i Småland.
Stugan låg vackert vid en sjö med både brygga och båt. Denna stuga ville ju Stockholmaren verkligen ha, men det var bara ett litet problem, Stockholmaren var allergisk mot mygg. Han frågade flera gånger om det fanns mygg, faktiskt så ofta att bonden blev förbannad.
Då erbjöd bonden ett vad, han skulle in till byn och handla, under denna tid skulle han binda Stockholmaren naken vid en flaggstång och var det så att Stockholmaren blev biten av ett enda mygg skulle han få stugan gratis.
Sagt och gjort Stockholmaren bands vid flaggstången, bonden gick till byn, mycket nervös var han.
När bonden kom tillbaka hängde Stockholmaren nästan livlös i
flaggstången. Bonden gick fram och frågade om han blivit biten av mygg.
- Nej, sa Stockholmaren, det är ingen fara, men har kalven där borta ingen mamma????
Det hade varit logdans och blivit sent för alla på bondgården, men mjölkningen måste ju skötas tidigt på morgonen ändå, även om det blivit lite för mycket av det roliga under småtimmarna...
Så hände det sig en tidig morgon att pigan svimmade där hon satt på mjölkpallen och mjölkade.
Hon vaknar upp under kossan. Hon ser på juvret och säger yrvaket:
- En i taget pojkar!
En polisman stannar en brottmålsadvokat. Han har kört i 80 km där bara 30 km/h är tillåtet. Följande samtal äger rum mellan polisen och advokaten:
P:
- Får jag se ditt körkort?
A:
- Jag har inget körkort längre. Det togs ifrån mig för några veckor sedan när jag körde rattonykter för tredje gången.
P:
- Jaså, kan jag då få se registreringsbeviset?
A:
- Det här är inte min bil, den har jag stulit.
P:
- Vad, bilen är stulen??
A:
- Ja - men låt mig tänka efter. Jag tror att jag såg registreringsbeviset i handskfacket när jag la dit min pistol.
P:
- Du har en pistol i handskfacket?
A:
- Det stämmer. Den kastade jag in där när jag hade skjutit ihjäl ägarinnan till bilen och efter det att jag hade lagt liket i bagaget.
P:
- Ett lik i bagaget??
A:
- Javisst!
Efter den här upplysningen begär polisen förstärkning av sin chef. Bilen omringas och när chefen anländer, närmar sig denna långsamt advokaten och frågar en gång till:
P:
- Kan jag få se ditt körkort?
A:
- Javisst, här är det (visar sitt giltiga körkort).
P:
- Vems är bilen?
A:
- Min! Här är registreringsbeviset.
P:
- Kan du vara snäll och öppna handskfacket, jag skulle vilja se om det finns en pistol därinne.
A:
- Självklart, men jag har ingen pistol där (och det var det naturligtvis inte heller!).
P:
- Kan jag få kasta en blick i bagaget. Min medarbetare säger att det finns ett lik därinne. (Bagaget är tomt).
P:
- Nu förstår jag ingenting längre. Polismannen som stannade dig sa att du inte hade något körkort, att du hade stulit bilen, att det fanns en pistol i handskfacket och ett lik i bagaget.
A:
- Fantastiskt!!! Och jag slår vad om att han påstår att jag har kört för fort också!!!
Learn Chinese in 5 minute (för de uttråkade)
(Läs det högt)
1) That's not right ........................ Sum Ting Wong
2) Are you harboring a fugitive?............. Hu Yu Hai Ding
3) See me ASAP................................ Kum Hia Nao
4) Stupid Man ............................... Dum Fuk
5) Small Horse .............................. Tai Ni Po Ni
6) Did you go to the beach? ................ Wai Yu So Tan
7) I bumped into a coffee table ............ Ai Bang Mai Fa Kin Ni
8) I think you need a face lift ............ Chin Tu Fat
9) It's very dark in here ................... Wao So Dim
10) I thought you were on a diet ............ Wai Yu Mun Ching
11) This is a tow away zone ................. No Pah King
12) Our meeting is scheduled for next week ... Wai Yu Kum Nao
13) Staying out of sight .................... Lei Ying Lo
14) He's cleaning his automobile ............ Wa Shing Ka
15) Your body odor is offensive ............. Yu Stin Ki Pu
16) Great ................................... Fa Kin Su Pah
Halloooooo.....
Jag säger bara.... kebabrulle a la MP är så mycket bättre än s e x
Och pizzaonline är guld värt *latmask*
Snart helg... wohooo..... party party....