Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäxanSurtant skrev 2011-06-16 23:33:48 följande:
    Varsegod??? *vild gissning*

de enda jag kan är ju rautarinta så  och rakas och lite enda fraser, några svordomar också..
    ja ole hyvä betyder varsegod
  • Raggarbruden
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 23:39:02 följande:
    Inte illa att jag mindes det från barndomen då. fast helt ärlig när vänner snackar finska i telefonen så kommer jag ofta på att jag kan vissa ord eller fattar på ett hum vad dom snackar om.

Så blir det när man växer upp med bara finska familjer runt sig och ofta blev utskälld på finska som barn
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-06-17 11:57:19 följande:
    Varannan vecka då isf.. :P Men du jobbar ju när jag är barnledig så det går inge bra då..
    Raggarbruden skrev 2011-06-17 11:52:55 följande:
    OKI

fan jag hatar att få en allergireaktion hela jag är prickig
    Vad är du allergisk mot då?

det är ju det jag undrar åxå men prickig som fan men

A nötter

B Jordgubbar! vilket jag tror
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-06-17 12:05:48 följande:
    Nu kan jag inte säga att det blir så för alla, men gällande nötter är det vanligare att man svullnar igen eller får blåsor i käften.. 

Jordgubbar kan det mycket väl vara, syrran o sonen får utslag av jordgubbar, även blåsor i munnen..

Jag själv får utslag på kroppen om jag så ens rör ett skaldjur (inte om det är levande tror jag), får jag i mig så får jag jättestora blåsor i munnen, kan räcka med att kyssa en som ätit skaldjur..  
    då e de jordgubbar men de kliar inte takk o lov
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D