Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-08-08 21:46:37 följande:
    Du har SÅ rätt SÅ rätt (!!!!!)

Sex kan man väl aldrig få nog av... Obestämd finns så himla många användningsområden för sex liksom Drömmer
    Nu börjar de bli svettigt
  • Fletcher Reed
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-09 09:41:49 följande:
    Den här tråden börjar spåra ut... bara massa snuskprat

Oskyldig
    Please, by all means, do continue
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-09 22:07:55 följande:
    Jag förlorade en vän igår

Hans känslor för mig var tydligen mycket starkare än mina känslor för honom så han kände att han inte klarar av att vara vän med mig, att det gör för ont...  Obestämd

Johupp, livet e stundtals skit men går allt som oftast vidare i alla fall...

Vafaan...först var det exet som fortfarande har starka känslor för mig o ja börjar ge upp hoppet om att han någonsin kommer ge sig även om han numera låter mig va ifred när jag är hemma/ ledig...men tyvär så jobbar vi på samma jobb så där kommer jag inte ifrån honom...o han vaktar mig som en hök (eller värre...)
    Brukar skoja med de andra o säga att jag har en övervakare...

Och nu så är det kompisen...också..(!!!)

VAD GÖR JAG FÖR FEL..???

Jag vill inte, jag känner inte, jag orkar inte...
    Det största felet du gör är att du är den du är.

Det är alltså absolut inget du kan göra åt, så enkelt som så.

Så länge man måste vara två om sånt här så kommer det alltid att hända och finns inget man kan göra. Så länge man inte gillar att imitera stenar och tämligen asocialt ligga på samma ställe utan att vädra minsta tanke.

{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-09 22:20:45 följande:
    Joo, men det känns bra pest att det ska behöva bli så här.
    Fletcher Reed skrev 2010-08-09 22:13:07 följande:
    Det största felet du gör är att du är den du är.

Det är alltså absolut inget du kan göra åt, så enkelt som så.

Så länge man måste vara två om sånt här så kommer det alltid att hända och finns inget man kan göra. Så länge man inte gillar att imitera stenar och tämligen asocialt ligga på samma ställe utan att vädra minsta tanke.

{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Ja e inget vidare på att imitera stenar Obestämd
    Ligga på samma ställe kan ja väl göra en stund Drömmer
    Fast...ja kan babbla om det mesta o ingenting när o hur som helst så...

Näe, bara att inse...jag är jag.

Tack Hjärta
    Ärligt talat så är det väl bättre att folk gillar dig för att du är du och inte för att du är en sten? Solig
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-09 22:27:16 följande:
    Ja fnissade så dant åt ett pogram på tvn när ja var hos tatueraren en gång så han var tvungen att byta kanal till ett tråkigare pogram så jag satt stilla Skäms

han säger att jag är onaturlig när det gäller smärtan...för jag känner den inte Obestämd
    Nu skryter du bara! Skrikandes
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-09 22:31:16 följande:
    Fletcher Reed skrev 2010-08-09 22:24:39 följande:
    Ärligt talat så är det väl bättre att folk gillar dig för att du är du och inte för att du är en sten? Solig
    "Fnissar" Jo,det förstås, du har så (känns aningen jobbigt att erkänna) rätt så rätt, vill ju inte att folk ska tänka: "Där kommer stenen" när jag går förbi Obestämd
    Kyss
    Det är ju i stunder av, din, svaghet man måste passa på att ha rätt! Hjärta
  • Fletcher Reed
    Lindu81 skrev 2010-08-10 10:44:52 följande:
    Måste man vara mamma för att vara med här? Räcker det inte med desperat singel? :)
    Nej det är ju bara för killarna i tråden som vissa krav gäller Cool
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-09-13 22:16:21 följande:
    Varför är jag inte trött när jag bara sov 2h natten till i dag Obestämd just nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så ja kan hänga upp tvätten... "yey"
    För att du är en utomjording?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D