Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
1Barn skrev 2010-06-08 18:40:22 följande:
MysTic PrincesS skrev 2010-06-08 17:17:02 följande:
De överväger en ny dator.. efter att jag sa till dom om moderkortet... får se hur den slutgiltiga domen blir imorgon...
Jag är inget datasnille, men i jämförelse med dom så framstår jag som det
Kan avsaknad av programvara eller vissa filer orsaka plötsliga avstängningar? Vet att det saknas en del som påverkat datorn innan...
Hmm...
Fantomen i heligt vete... lille vilden har slocknat... får slita mig härifrån o jaga upp honom om jag ska få nån sömn alls inatt
tbx senare
Japp hade samma problem ett tag med värmen, så datorn stängdes av, men eftersom jag bygger min egna så hade jag satt in fel fläktar, de klarade inte av att hålla ner tempraturen för varven på dem inte var tillräckliga, köpte lite större fläktar, den surrar lite mer nu men inte så farligt, annat än fläktarna som surrar så är den ivarjefall ljudlös, när jag byte fläktarna först så blev de såna vibrationer i chasit men de fixade jag med lite smala remsor av skumgummi i skarvarna så sluta de jobbiga skalrandet, och nu ligger tempraturen på min dator på ca 36 grader +-2 grader beroende på vädret och tempen inne. men som ni säger de kan vara hårdisken med, blir datorn för varm så kan hårdisken bli knassig, min klara sig dock denna gång. jag är ingen dator expert heller tycker de bara är kul att experimentera lite.
Kan ju vara en kombination av värmen, avsaknad av vissa program/filer samt min systers förmåga att klicka på viruslänkar som ställt till det *morr*
Eller helt enkelt att moderkortet lagt skidorna i vädret