Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Verbalize skrev 2010-05-28 10:40:17 följande:
    1 barn = inget rena semestern när jag bara har 1 hemma hahahainser genast att jag har för många ungar
    HAHA.... jo mitt barn e ett barn punkt!!
    men hur gammla va dina två äldre?

tur du fick remisen då
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-28 10:49:29 följande:
    killarna är 11,5 år 9 år o 2 år11,5 åringen är inne i nåt förpubertetsskit (han o jag bråkar som tonåringar)9 åringen är allmänt sur o *tänker inte* sägare *pust*2 åringen är i 3 årstrotsen *sliter mitt hår*ja fan inga mer ungar här inte PUNKT
    HAHAHA.......
  • sugar rush
    hogge pogge skrev 2010-05-28 11:15:47 följande:
    Otroligt smarta jag funderar varför min telefon är så tyst idag och då har jag glömt laddarjäveln hemma........hur ska jag nu överleva HAHA....vilket bekymmer va?!Nej, nu går jag till apoteket, får ta det vanliga nu och det ännu vanligare sen
    off you go
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-28 12:06:58 följande:
    jahappp... får man kanske åka till vc med sonen....suckar....näsan har runnit konstant på dagis ögonen med han är helt röd runt ögonen
    usch då.. de kanske e för att han ha suttit i drag?? de bruka ju kunna bli så då..
    hoppas de går bra ialla fall..
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-28 12:22:45 följande:
    ingen anning de vartute på dagis o ögonen har runnit konstant sa dem har inte märkt något igår eller imorse på ögonen förrän ja hämta han... men ska till vc kvart över 3 me han såvi får se..
    okej, ja vi hoppas de inte e nått...
  • sugar rush
    hogge pogge skrev 2010-05-28 12:39:05 följande:
    Lunchdags....eller vad säger ni tjejer Soppa eller sprit är vad som skulle passa mig
    haha,, varför välja, du som ska ut ikväll kan ju grunda nu men soppa OCH sprit känns väl sådär... ta nått annat till spriten istället..
  • sugar rush
    hogge pogge skrev 2010-05-28 13:11:24 följande:
    haha.....ja, ingen bra kombo kanske.tror ej det blir nån utgång tyvärr med tanke på hur jävla shitty jag mår Får ladda om för morgondagen istället
    ja ladda på du bara.. men grunda för en kväll i soffan då.. som V sa, ta en Wiskey och bädda ner dig, då blir du frisk på nolltid {#lang_emotions_tongue_out}
  • sugar rush
    hogge pogge skrev 2010-05-28 13:26:34 följande:
    Thai så jag får dra ut skiten usch då....akta så du inte e med barn
    AHAHAHA... va säj du stinta
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-28 13:22:55 följande:
    själv är jag dödens trött nu... mår liiite halvilla oxå :-/ kanske borde äta nåt
    säger som H.. akta så du inte e gravid nu när du ha remiss o allt :p
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-28 13:32:08 följande:
    det finns hjälp för oönskade graviditeter oxå.... o när dom ändå ska fixa det så får dom ta livmodern samtidigt
    oj... de va en lätt syn på saken...{#lang_emotions_foot_in_mouth}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D