-
Och det är precis så man ska göra.Planta skrev 2013-01-21 18:50:15 följande:Isno: Är inte så jag letar heller. Det kommer när det kommer :)
-
Läste nått om surströmming i tråden.... det smakar lika illa som det luktar men jag har iaf smakat på det så den lilla nyfikenhet jag hade inför denna sk kulinariska firre är botad på livstid. Och det är dödsstraff på att öppna en sån burk i min närhet igen. Men konstig nog gillade både sonen o gubben denna vidriga sak vilket bara bevisar att karlar är inte som de ska
Är lite off här, en kompis dog igår natt, han fick beskedet om lungcancer i dec och nu är han borta. Gick skrämmande fort
-
Phu..läst ikapp.. tur ni inte varit föööör flitiga på tangenterna
Överlevt helgen, gasat runt på is i 2 dagar.. så kul
Mindre kul var att gubbens konto blev kapat och lönen försvann... men efter samtal med polis och bank så har nu hälften kommit tbx... borde vara skottpengar på dessa idioter och sen har foglossningen satt igång ordentligt
Och idag höll jag på att göra mig olycklig på skolan.. trodde man meddelade att det var studiedagar men tror denna skolan missat det... jättekul att gå upp halv 6 och åka hem och sen trava till skolan och det är stängt... *kill kill kill*
Såja..avreagerat mig lite iaf
-
Vi har fått hem ett häfte där all ledighet inklusive studiedagar står med, men denna missade de tydligen. Och ja, väldigt konstigt att vi inte fått info om det. Jag var inte den enda som kom dit med barn idag, mötte flera uppretade föräldrar.cajsasmamma skrev 2013-01-28 10:58:33 följande:Att åka på is är roligt!
På våran kommuns hemsida står alla årets lov-studiedagar , men sen meddela ju skolan om det med veckan innan. Konstigt att ni inte fått hem en lapp om det.
-
Mmm, det var några pappor i arbetskläder som kokade ganska rejält. Ska bli intressant att se vad de säger imorgon om saken. Rektorn lär ha telefonsvararen full med mindre trevliga meddelanden iaf... men det kan hon hacajsasmamma skrev 2013-01-28 11:07:07 följande:Trevlig att stå där med ungar som man inte kan lämna i skolan om man ska tex till jobbet.
-
Jaaa, det var riktigt kul..ska se om gubben tänker ladda upp nån av de videos vi tog från iskanandetWham skrev 2013-01-28 12:33:01 följande:
Heeeej Babe!! Fan va kul o ranta runt på isen Mindre kul med skolan :@ fan va irriterande!! Ja hade dödd! Själv så sitt man på busstationen o en alkis håll på flytta närmare mig hela tiden.. Va fan vill han!?!B-)
Mmm, den där skolan retar mig mer och mer....
Trillade ju på vägen hem med, drog benet rakt i magen men bebbe lever loppan så hände nog inget men tror vilden lärde sig lite nya fula ord -
Pöka is the word ffsWham skrev 2013-01-28 12:54:15 följande:
För mig brukar de funka bäst med vanligt sex, knulla eller möjligen om humöret är på topp -kopulera B-) -
Jo jag har ju inte fått ont eller sammandragningar så tror det är ok med, blev mest rädd och förbannad. Tur man trotsar foglossningssmärtan i såna lägenWham skrev 2013-01-28 13:00:26 följande:
Glömde svara på lilla bebisen ju... Men ja säger som du, de gick nog bra den rör sig ju o håll på så de blir kanon dehär ska du se -
Åh.. vi har köpt BB-kläder ju, gubben valde ut dom.. ska ta kort o slänga utWham skrev 2013-01-28 13:00:26 följande:
Glömde svara på lilla bebisen ju... Men ja säger som du, de gick nog bra den rör sig ju o håll på så de blir kanon dehär ska du se -
Ha!
Var precis ute med sopor o för att kolla vart vilden var då ett gäng högstadieelever från gården kom. De var allt annat än glada för skolan hade missat att informera om studiedag även för dom. Är ju nått allvarligt fel på kommunikationen i denna hålan