• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Malena79

funderar på om man är en dålig människa om man dejtar två på samma dag haha. Första dejten var ju inge vidare

• sugar rush
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:25:52 följande:
    funderar på om man är en dålig människa om man dejtar två på samma dag haha. Första dejten var ju inge vidare
    haha.. nej då
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-29 21:17:36 följande:
    ja de gör vi.. men såg ni spaniens bidrag.. OH LORD!!!! ja gör nu
    Jag har precis fått igång esc på datorn men jag lyssnar bara för jag skriver ju här..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:25:52 följande:
    Klart man inte är.. Sålänge man inte lovat nån nåt så är det fritt fram..
  • Malena79
    sugar rush skrev 2010-05-29 21:28:24 följande:
    haha.. nej då

Haha bra. Känns ju lite värdelöst om veckans enda dejt skulle vara dålig. Lär ju inte hinna fler sen den här veckan.

Verkar tyvärr ha råkat ut för en del skummisar. En kille jag dejtade för några veckor sen tog reda på var jag skulle igår och stod och glodde typ hela kvällen. Kom aldrig fram och pratade eller så

Nån annan ringde mitt ex i natt och skrek att han var en värdelös pappa och hade variot en skitdålig sambo som behandlat mig illa. Ingen aning om vem det var. Ska aldrig mer prata om mitt privatliv förrän jag vet att det kommer bli seriöst
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:35:39 följande:
      Haha bra. Känns ju lite värdelöst om veckans enda dejt skulle vara dålig. Lär ju inte hinna fler sen den här veckan. Verkar tyvärr ha råkat ut för en del skummisar. En kille jag dejtade för några veckor sen tog reda på var jag skulle igår och stod och glodde typ hela kvällen. Kom aldrig fram och pratade eller så Nån annan ringde mitt ex i natt och skrek att han var en värdelös pappa och hade variot en skitdålig sambo som behandlat mig illa. Ingen aning om vem det var. Ska aldrig mer prata om mitt privatliv förrän jag vet att det kommer bli seriöst
    Shit vilka knäppisar.. Jag har ju varit med om en del knäppisar själv oxå, men aldrig nåt sånt.. Usch då..
  • sugar rush
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:35:39 följande:
     Haha bra. Känns ju lite värdelöst om veckans enda dejt skulle vara dålig. Lär ju inte hinna fler sen den här veckan.Verkar tyvärr ha råkat ut för en del skummisar. En kille jag dejtade för några veckor sen tog reda på var jag skulle igår och stod och glodde typ hela kvällen. Kom aldrig fram och pratade eller såNån annan ringde mitt ex i natt och skrek att han var en värdelös pappa och hade variot en skitdålig sambo som behandlat mig illa. Ingen aning om vem det var. Ska aldrig mer prata om mitt privatliv förrän jag vet att det kommer bli seriöst
    men va nä de där låter ju inte riktigt friskt
    dejta på du bara..
  • Majuuu

Serbiens bidrag.... Det låter som det är en kille men personen ser ut som en tjej... Hmmmm....

• sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-29 21:40:27 följande:
    Serbiens bidrag.... Det låter som det är en kille men personen ser ut som en tjej... Hmmmm....
    haha ja såg du inte att han hedde saliv i sitt eget hår innan han gick ut på scen.. de får mig verkligen att gå igång {#lang_emotions_throwup}
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-29 21:45:16 följande:
    haha ja såg du inte att han hedde saliv i sitt eget hår innan han gick ut på scen.. de får mig verkligen att gå igång
    Nej, missade det... {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D