sonen08 skrev 2010-05-16 13:16:47 följande:
undre gränsen är 27 vill helst inte ha för "unga" hehe.. hur gammal är du?? men som sagt de är ju olika från person.. hade ett x som var 10 år äldre än mig för några år hmmm man kunde INTE tro de o han hade dessutom barn som ja fick ta på mig anvaret för... för på morgonen skulle han ju soooova helst till 10... sonen vaknade runt 7-8 4 år då... han hade inga rutineralls på sin son... men ja fick ordning på dem iallflal den tiden vi var ihop ehe.. dock gilla inte farmoder att ja sov i samma rum som exet utan han skulle jusova inne hos sin son för de gjorde minsan hon när de var barn... hmmm ja undra på att de är mammga än o inte kan göra något själv utan deras mamma
Jag är 28.. Mitt ex var 1 år äldre än jag o han är den yngsta jag varit ihop med.. Föredrar lite äldre eftersom jag är en gammal 28-åring.. Har gått igenom en hel del skit som gjort mig gammal.. Men samtidigt har jag barnasinnet kvar o kan vara hur barnslig som helst om jag vill..
Men visst, börjar man plussa på mer än 10 år så tänker jag framåt på pension osv.. hur kul är det för killen att vara pensionär så länge innan man själv blir det.. känns som det är där det verklgien kan bli stora problem o att man glider isär eftersom amn lever så olika liv... Jag vet att man itne ska tänka så långt men jag är knäpp..