Inlägg från: Cee
|
-
-
*hehehe..ni skulle juh bara knyppla då juh!!! ;Pfigurehead skrev 2010-06-17 23:47:16 följande:Tveksamt, det är stor risk för serious behind dunkness på lördag
-
Kanske skulle natta sig med lite Vogonpoesi sen...*hehhehehe.. riskerar dock vääääldigt luuuuuuuuuuustiga drömmar efter det ;P
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH...vill ha Liftarens guide till galaxen på ljudbok igen..den försvann i datorkraschen :S -
Natti natt! Öva på poesin o nudge nudge så jag kan få ett smakprov sen ;Pfigurehead skrev 2010-06-17 23:50:41 följande:Inte imorgon,
Då har vi andra aktiviteter på agendan.
Nog om det nu
sov gott på er. -
HUGA!! Håller mig nog till hundutställningen då!MysTic PrincesS skrev 2010-06-17 23:50:13 följande:När de kan garantera att det inte går fler båtar till botten
Det var ju nån som sjönk utanför Gränna.. men kan inte minnas när.... -
Fast iofs..hellre förlisa utanför gränna än mitt i östersjön :SMysTic PrincesS skrev 2010-06-17 23:50:13 följande:När de kan garantera att det inte går fler båtar till botten
Det var ju nån som sjönk utanför Gränna.. men kan inte minnas när.... -
*hehehehehehhehehehe... jooo... sånt däringa har juh olika effekt på folk ;PMajuutschi skrev 2010-06-17 23:52:39 följande:Cee skrev 2010-06-17 23:46:57 följande:Först får du mig VETTSKRÄMD!! O sne får du mig att SPY!!! Vad har jag gjort dig för ont???!!!!! ;P
Jag kan inte sluta skratta... Nu gråter jag oxå.. -
Ja men jag har varken pung eller pitt ;PMysTic PrincesS skrev 2010-06-17 23:54:22 följande:Öööööh.. vet du hur kall vättern är???
Pansarpung o babypitt.. säger en del -
*hehehehe..mmm..du e nog det ;PMajuutschi skrev 2010-06-17 23:55:29 följande:Jag är alldeles för trött.. Skrattar åt allt..
Mankini är verkligen en fin uppfining....
Gonatt sötnosar!!! Kraaaaam!
USCH! Mankini e det vidrigaste jag vet... mår illa varje gång jag ser en på.... UsCH! Tar bort minsta lilla uns utav manlighet... blir äcklad
Natti natt gumman! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam -
*hehehehe... trodde bara det var positivt om den drog ihop sig ;PMysTic PrincesS skrev 2010-06-17 23:58:32 följande:Nope.. men du skulle få en pansarsnippa..... med dragkedja och sjutillhållarlås.... locked from inside
O det vore bara en fröjd om tuttarna kunde krympa lite ;P
Kanske skulle ta mig ett dopp då ;P