• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2011-02-16 23:10:12 följande:
    Nästan är ok...
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:11:04 följande:
    Klart hundarna ska ha hjälm! Förvånad
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:12:04 följande:
    Ja men det tänkte jag ge mig själv i 30årspresent.... Men det är ju ett tag kvar till januari...... Skrikandes
    Är man riktigt snäll så kan man få ge sig själv det i förskott Tungan uteFlört O JAG tycker iaf att du e riktigt snäll!! Kyss
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:13:17 följande:
    laptop is great ;) så mycket lättare att ta med sig när man ska ligga i sängen och kolla film
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:14:30 följande:
    Äsch, jag fortsätter leva istället öfr att gå ner i kcal-räknandet för det slutar aldrig bra o iom att jag är frisk så får jag inte syssla med sånt... Cool
    Gör juh inte jag heller...e därför jag sväljer sockerbullens beräkning m hull o hår... känns positivt Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:15:01 följande:
    Kyss
    Seee..nu skötte jag mig..nästan... precis som vi sa Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:16:59 följande:
    har ju tvn inom synhåll från sängen om jag bara drar undan draperiet...
    Men det vore ju lättare att typ vika tvätt medan man skypear o kolla upp saker på nätet om man slapp starta stora sega datorn som är inne på minikontoret.... Obestämd 
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:18:58 följande:
    Jag har lite annat på prio-listan innan dess... Typ en köksrenovering.... O jag är ju ingen miljonär, utan en ensamstående student-mamma.... Skål
    MMmhm...e samma här..min e glapp i laddaruttaget... så undrar hur länge till min lever. Måste juh ah en dator..men hur sjutton ska jag ha råd att skaffa en ny Rynkar på näsan
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:19:57 följande:
    jag ligger i soffan och surfar, slängde ut datorborden för ett par år sen ;)
    tv´n ser jag om jag lägger mig med huvudet i fotändan på sängen ;)
    ME har tv o dvd i sovrummet... =)=)=) O gumman har en tv i sitt rum också o så har vi tv o dvd i vardagsrummet..o nu ska vi få en tv till på lördag... fast vet i katten var vi ska ha den :S

Smidigt när alla byter till platt-tv o slänger ut sina tjock-tv...då får jag dem =)=)=)
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-16 23:21:12 följande:
    En present till sig själv är det alltid rätt tid för
    Gråtertrodde du hade försvunnitGråter *nästan otröstlig nu*
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D