Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Planta skrev 2012-12-20 20:57:59 följande:
    Dragon: Ingenting är omöjligt :)
    Den dagen det händer är det på grund av att jag är den sista överlevande och röstar på mig själv
  • DragonWoman

Hepp... dags att titta på criminal minds innan sängen kallar.... syns en stund imorgon.. sen tar jag semester från fl till nästa år

• DragonWoman

Har universums mest envisa unge Skrikandes ni ser vad kl är..o han vägrar sova.... han julstädar (dvs river ut en massa grejer från sitt rum mm mm mm mm) och tjatar om att tomten ska komma och han är en snäll pojke... gah... kommer bli sååå spännande att släpa oss ur bingen imorgon... Död

• DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-20 23:49:58 följande:
    WOW du verka ha en spännande dag framför dig imorgon skolan imorgon med?
    Mmm... avslutning mellan 8-10.... får hoppas de struntar i denna mammans väldigt röda ögon imorgon

Nä ska dunka nått hårt i skallen på den lille duracell ongen.... morr....

Natti natti....
  • DragonWoman

God *censur* morgon Död

Måste vara en syn för även de blinda idag, rufsigt hår, mordiska ögon och en demonröst.... t o m lilleman lyssnade på mig hela vägen till skolan Demon

Ska packa hans väska inför helgen.. men ska bara sitta ner en stund..... så jääävla trött... var så man hoppades lite på jordens undergång idag Spöke

• DragonWoman
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-21 08:38:09 följande:
    Uhh. Måtte dagen kännas bättre om ett tag! {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas på det med, men ska iväg o shoppa julklappar + gran idag med... känns kul att trängas med massa galna kärringar o tjuriga gubbar samt deras hysteriska avkommor... när ska man lära sig att shoppa julklappar i tid? Drömmer
  • DragonWoman

Nu e ungen ivägskickad till söndag o den här trötta mamman tänker lägga sig en stund.... fan vet om jag orkar slåss med galningarna idag.. finns 2 dagar till att göra det på Tungan ute

Men iaf.... tar nu semester från fl till 7 januari... men finns ju på fb för er som e vänner där...

God Jul Tomte och Gott Nytt År!!

• DragonWoman
    markusnormal skrev 2013-01-03 15:14:46 följande:
    Ps: denna tråden suger precis som Ni!!!

Och tack, det var precis vad jag behövde! Svina och ventilera lite!
    Suger alldeles utmärkt bra men det är något du aldrig får uppleva..... amöba!

• DragonWoman
    Planta skrev 2013-01-05 19:44:55 följande:
    Dragon is on fire :p
    Kan ju bero på för lite sex, det var väl såååå avtändande med sånt... eller så beror det på att jag är gravid o nån sätter på mig... uiiiiii så äckligt..... Demon
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2013-01-06 18:04:12 följande:
    Jag är alltså den oskyldiga blondinen i tråden, med FLs största pisksamling. Bor i ett hus mitt ute på en slätt, jobbar,  har både barn och djur, 25+++++ år, förbaskat snäll och trevlig!
    Vem är du? 
    Oskyldig?

hmm....

Kan inte sluta skratta.....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D