Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-09-23 11:16:19 följande:
    Men shit.... ni har klottrat en roman

Orkar inte läsa såååå många sidor

Hänt nått kul sen jag var här sist?
    Nää jag läste allt idag som skrevs igår och det hände inget speciellt upphetsande  :)
  • cajsasmamma
    Pejgan skrev 2010-09-23 12:07:34 följande:
    Hallå! Ladies Night! Skitspännande!

..ja för mig...
    Men det är ju inte intressant efter som det är DU sm ska gå på det :)

*inte alla sotis*

Vill med gå på Ladies Night!!!
  • cajsasmamma

En av mina pållar sprang ett sk provlopp och det gick kanon så nu är det snart V75 som gäller för oss :D så lycklig att jag fick köpa denna häst !!! efter år av blod, svett och tårar kanske jag äntligen har en häst som håller i dom klasserna :)

*lycklig*

• cajsasmamma
    Maxipaxi skrev 2010-09-23 17:29:14 följande:
    Det mest avtändande som finns är brudar som inte kan stava.
    Då måste jag var en väldigt avtändande kvinna, eftersom jag ibland inte kan stava... men jag skyller på s*****ist!!!
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-23 17:33:50 följande:
    Oj V75,

då är det ju en bra häst
    Isnogood skrev 2010-09-23 17:33:39 följande:
    Skål  SKÅL och GRATTIS {#emotions_dlg.flower} 

Härligt med positiva resultat
    Jo det känns så jäkla roligt!!!
    Efter 4år dreglande efter denna häst så fick jag äntligen köpa han , vilket jag vart väldigt förvånad efetrsom ägarna hade blivit bjudna 400000kr för hästen inte alltför länge sen :D men jag fick han betydligt billigare :)
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-23 17:33:50 följande:
    Oj V75,

då är det ju en bra häst
    I november blir det nog V75 om inget oväntat hämder oh sker!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-23 18:08:39 följande:
    Alla i tråden kan pusta ut, jag är den mest avtändande, så ni behöver inte ens anstränga er längre. Jag vann!!!

*döende*

Var hos doktorn idag, lunginflammation, inte kul alls. Denna veckan är den första på 3 år som jag nog på allvar önskat att det fanns en man i mitt liv som bara kunde styrt upp allt denna veckan.

Men nu har min mormor fått ta den lilla hunden och en kompis hämtar den stora ikväll eller imorgon. Skall se om min syster eller ev minis pappa kan ta Freja lite under helgen. Känns så orättvist att hon skall behöva lida bara för att jag är sjuk.
    Stackars dig!!
  • cajsasmamma

Hellooo

hänt nåt spännade i tråden????  ni skriver ju en hel roman varje kväll så det tar ett bra tag för mig och läsa ikap Cool

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D