• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-02-15 20:04:47 följande:
    Okej, visst är det bra med ljudböcker men föredrar att läsa själv.
    Sen e det juh en TEGELSTEN..den e TUNG att läsa i sängen vid läggdags Tungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-15 20:05:56 följande:
    Gjorde du en prosit?
    MMHHHMMM:.. får juh inte missa vad du snackat om när jag varit borta Tungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-15 20:13:31 följande:
    Han är väl ett matvrak
    Inte vet jag..men innan var det stuvade macaroner o köttbullar iaf så pass att han hade paltkoma.. Tungan ute
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-15 20:15:31 följande:
    sådär ja... nu är det telefondags o sen sängen tror jag bestämt... godnatt alla goa i tråden
    *säger: -Natti natt gumman... samtidigt som hon undrar vad den däringa nattugglan, som brukade vara här, eg tog vägen Flört
  • Cee

O jag ska läsa för lillstumpa nu så hon kommer i säng Skrattande

• Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-15 20:21:10 följande:
    ..
    Cee skrev 2011-02-15 20:14:48 följande:
    Sen e det juh en TEGELSTEN..den e TUNG att läsa i sängen vid läggdags Tungan ute
    Inte så man ligger på rygg och får den i skallen om man somnar .
    *hehehe..ingen risk.. armarna segnar långt innan man slocknar Tungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-15 20:23:13 följande:
    Får väl bli något mindre verk om du ska hinna till slutet innan hon somnar Glad
    Läser ett kapitel i "djurakuten nästa" för henne varje kväll... OM hon varit duktig o städat utan gnäll Tungan ute I dealen ingår också att jag ska diska under tiden som hon städar... o jag e tyvärr INTE lika duktig som hon, spec inet när jag sitter här halva dagarna Tungan ute
  • Cee

Natti natt nu sötnosar om jag inte hinner tillbaka!

Sussa så sött.... o dröm underbara drömmar... (HINT:jag = underbar Tungan ute)

• Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-15 20:28:37 följande:
    Hur ska man kunna slita sig härifrån ;-D, även om man ska föregå med gott exempel..
    Flört
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-15 22:24:01 följande:
    Var det du som startade den tråden? Hade ingen aning om det..
    Men för att du ska kunna träffa prinsen så måste du ju skippa dessa grodor.... {#emotions_dlg.djavulsk} Man måste vara hård i sina krav när man har ett mål..
    Oh ja..den allra första... o den andra också var det jag som stog för.. *sträcker på sig stolt..eller ska man gömma sig o skämmas kanske Tungan ute

Ja du.. sådana däringa grodjävlar ska man inte ha..problemet är juh när de once in a while visar ett riktigt prinsbeteende.. :S Man vill juh liksom hitta det där tillfället att be dem fara... eller iaf säga STOPP, nu är det nog.. allt eller inget..

Men jag vill juh ha prinsbeteende 24/7!! *stället krav som Maja sa jag skulle göra* Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D