Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-17 21:49:03 följande:
    alla utom spanskan.. den fick komma på efterkälken
    o engelska lärde ja mig ju i skolan oxå så isåfall om vi ska hårddra de så e de 2 språk.. men på nått sätt lät de bättre me fyra
    ok, jag änskar att jag kunde några språk lite bättre, som tex finska och tyska.

sen har jag ett litet hobbyprojekt att lära mig franska,
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-17 22:08:59 följande:
    En ole edes ollut täällä metsässä vielä....
    Ja mun lapset on vähän liian pieniä että voisin ottaa ne mukaan... Metsässä vaunujen ja laudan kanssa.. Jeee..... Obestämd
    jättä lapset päikkärissä ja mene itse tai kaverin kanssa metsään hakemaan sienijä.
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-17 22:16:49 följande:
    de va väl lite menat som ett skämt från min sida de här med språken eftersom ni snackar finska hela tiden...
    fast, ingen kan ju ta ifrån att du gör dig förstådd på 4 språk,

lappländska, norrländska osv osv
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-17 22:21:58 följande:
    lappländksa???? kan ja de nu oxå???
    ja ja förstår nog mer än va du skulle göra kanske... men en del pratar ju så jäkla brett så de gå ju inte o höra va dom säj..
    ja förmodligen skulle du få tolka åt mig
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-17 22:40:24 följande:
    Den spelar jag inFlört, just nu tittar jag på "Världens Brott" tidigare var det "En mördare i familjen". {#emotions_dlg.djavulsk}
    he he, du och dina mördare

Låt mig gissa, ditt favoritband är The Killers
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-17 22:45:01 följande:
    Jag kan inte hjälpa att jag är blodtörstigOskyldig, Dexter är min hjälte.{#emotions_dlg.djavulsk}

Vet inte vilka The Killers är, men jag ska googla på det, bara titta klart på seriemördarprogrammet först.Flört
    Dexter gillar vi

Lyssna på Spotify eller youtube istället

Read my mind är riktigt riktigt bra låt
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-17 22:57:13 följande:
    Dexter Hjärta

Jag lyssnade på youtube, det var inte alls min typ av musik, valde just Read my mind, måste nästan googla på texten, ibland blir en låt bättre om den har en betydelsefull text. 
    Vad lyssnar du på annars?
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-17 23:01:50 följande:
    Det varierar väldigt faktiskt, allt från Lady Gaga till Pink till UB40 och Bob Marley, gillar Kent och Peter LeMarc just nu spelas Winnerbäck mycket, är inne i en Winnerbäck period.Glad
    Var inte mycket man gillade där inte

Winnerbäck är nog det bästa du listade där
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-17 23:05:13 följande:
    Varför blir jag inte förvånad Flört?

Du då, vad spelas hemma hos dig?
    He he,

du skulle bara veta

Smashing Pumpkins, Metallica, Cradle Of Filth, Rammstein, Morrissey, The Smiths, Bruce Springsteen, Och e sabla massa till.

Men det ger en liten hint
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D