Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-05 22:41:55 följande:
    Jag hade förr en undre gräns på 28 (som egentligen var 30) o en övre gräns på 40 (som egentligen var 38).. Men efter att ha haft en träff med en extremt omogen 35 åring o sen en vecka senare träffat lammköttet (som alltså var 10 år yngre än omogna mc-tokiga 35-åringen) som var hundra gånger mognare så tar jag detdär emd ålder med en nypa salt... Det handlar mer om personlig mognad...
    Det finns hopp för dig!
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:53:56 följande:
    Ja... Jag har märkt att killar som har barn är mognare än killar som inte har barn oavsett ålder.... Men 21-åringen som raggade på mig på min o Malenas kryssning var extremt ung... Han tyckte det var cooooolt att jag hade barn o coooolt att jag var nästan skild.... Hmmmmm....
    Det tror jag också så mycket jag vill på. Visst kan det säkert stämma i många fall, men inte i alla. Det är alltid olika.

Är dock så in i helvette trött på att bli tagen för en infantil jävla idiot bara för att man är något år yngre än en annan människa Kräks
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 23:00:30 följande:
    Ja, men det är bara nåt jag kommit fram till.. Men samtidigt så när jag träffar folk i verkliga livet så tänker jag inte på hur gamla dom är.. Det är bara nån sjuk grej man fått som vana att bry sig om när man är på nätet... Obestämd
    Folk borde bry sig mer om att må bra istället för att ora sig om struntsaker.
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 23:05:14 följande:
    Ja... Ibland är det bättre med batteridrivet... Men det blir så dyrt med batterier..... Oskyldig
    Köp uppladdningsbara
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 23:08:03 följande:
    Precis.. O dom batterierna är väldigt mycket dyrare än ikeas gula batterier...
    Som för övrigt är skit!
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-06 17:44:01 följande:

"Släpar mig in o slänger mig ner i fotöljen"

"Helt slut"

"GAH"

Vekling ^^
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-06 18:17:21 följande:
    {#emotions_dlg.djavulsk} Jag har haft en djävulskt stressig hemsk dag på jobbet, stått ut hela dagen med en kollega som varken såg eller hörde när något var fel...för att inte tala om alla fel hon ORSAKADE (!)
    -O som jag sen fick ordna till då hon inte visste hur man gjorde... Obestämd

Mm..jag kanske e vek när allt kommer kring...men det är ok, för jag är ju tjej

Hur har DIN dag varit då..?
    Den har vart fin, vaknade vid halv 11 någon gång

Sedan har jag ägnat dagen åt att lata mig, det jag kan bäst
  • Fletcher Reed
    sonen08 skrev 2010-08-06 18:14:14 följande:
    Reed: Du hade rätt han var online fast han hade besök..Ja som gick över styr igår.. Ber om ursäkt..
    Det finns oftast en förklaring.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D