Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Sugarbabe skrev 2012-11-09 14:12:59 följande:

så länge ni håller er på marken behöver ni inget pass de e ju om nis ka flyta hit som ni ska ha de... eller nä föresten, de räcker med leg nu väl.... så du ser... han behöv inget pass då ha han inget o klaga på!
    Får övertala honom om en tripp till er.. kolla hus lär han vägra... han envisas med bonnalandet här
    cajsasmamma skrev 2012-11-09 14:24:10 följande:
    OMG!! Pappa som bara bott i Sverige 41år vill ha svensk medborgarskap nu, jag ringde precis till MV( tack DW att du påminde mig) dom hade 43minuters telefonkö tror att jag mailar dom istället!
    Haha.. så lite så

Nu e man barnledig igen iaf... massa saker inplanerade ikväll.. får hoppas herrn inte somnar bara efter jobb o träning Drömmer

Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • DragonWoman

Woop woop tråden

Verkar som alla överlevt helgen... en annan kommer överleva alla helger fram till nästa höst, då jäklar ska DW korka upp, sniffa på korken och sen däcka

Snart kommer lille prinsen hem, ska mysa satan på hans sista dag som 5åring

• DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-11-11 15:51:06 följande:

Jag kommer inte att överleva nästa helg Kryssning med syrran och en himla massa annat löst fölk

Min gullunge ska sova hos min pappa idag eftersom jag ska till Ullared imorgon tidigt  
    Ta en extra öl/vinare/grogg för mig nästa helg med, så blir du garanterat mer bakis

Ullared *rys*... dårhus ju Död
  • DragonWoman

Idag blir min lille prins 6 år Hjärta

Blev lugnt firande för han är fortfarande sjuk, men bonusfarmor kom förbi med en present och så fick han en film av gubben min + prinsbakelser

• DragonWoman
    Planta skrev 2012-11-14 21:11:00 följande:
    Isno: finns öron och ögon här... I say nothing :)
    Öron är synnerligen bortkastade på fl... ögon är däremot väldigt bra här Tungan ute
  • DragonWoman
    Planta skrev 2012-11-14 21:16:28 följande:
    Isno: Ja du. Förklara för mig hur en kvinnas hjärna funkar?
    Hur funkar en mans hjärna när den är bortkopplad från huvuddatorn? Drömmer
  • DragonWoman
    Isnogood skrev 2012-11-14 21:24:01 följande:

DRAAAAAKKVINNAN Hjärta    
    Hon kan fortfarande

Hjärta
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-11-14 21:33:55 följande:
    den fungera på sparlåga då  

Ta tex syrrans man, syrran var glad att han kom ihåg och hämta barnen ifrån fritis idag, men han glömde lämna en på scouterna och han glömde handla. Men som sagt syrran var glad att han kom ihåg en sak, hon kräver inte mer av honom  

Mer kan man inte begära nä.. haha
  • DragonWoman

Har kommit på att jag faktiskt gillar den nya videochatt funktionen på fb.... fast jag bara pratar med gubben o det e bara han som har kamera

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D