Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-14 22:49:25 följande:
    Jag ahr provat allt men dom älskar mig för mycket..
    När vi var på stugan några nätter så märkte syrran o hennes man knappt av nå myggor alls när vi 3 satt ute på altanen o spelade monopol på kvällarna medan jag fick runt 1511 myggbett.. Kvällen efter jag åkt hem fattade dom vad jag pratade om att det var mycket mygg...
    jag brukar också få mycket myggbett men det brukar lösa sig om jag kletar på mig Djungelolja och Off.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 22:56:15 följande:
    Har du hängt med? Figuren pratade om senare i höst när myggorna inte pallar kylan...
    jag gissar på att det jag och kanske främst MP har plockat idag är sommarkantareller.

senare i höst kommer höstkantarellerna,

Så ja, det finns svamp i höst också
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 23:07:34 följande:
    Finns det sommar- o höstkantareller? Jag har verligen ingen koll.. Jag plockade svamp sist nångång i mitten av 90-talet med min mormor som sa åt mig vilka svampar jag skulle plocka o hon hade full koll på svampställena... Så jag har aldrig behövt leta själv. Eller jag hade ett fingersvamp-ställe i mitten av 80-talet när jag var liten..
    ja, eller, kantarellerna börja komma i slutet av juli början av aug, men det är i regel inga större mängder,

men senare när det blivit lite mer höst typ september, då brukar det finnas betydligt mer.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 23:12:47 följande:
    Vad mycket svamp-snack det blev...... Nu har vi skrämt iväg singelkillarna igen.... Men det är väl figurens mål som vanligt..
    men nu ska jag se på film och käka popcorn

god natt på er
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-15 17:54:31 följande:
    Skrytmåns Drömmer
    he he,

det var inte det som var meningen,

kul med en milstolpe bara
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-15 17:59:44 följande:
    Hur många inlägg har du klottrat ner då?
    5765 med detta
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-15 18:03:32 följande:
    Hehe.. där slog jag dig iaf

9265.. med detta
    ja men du är ju en manisk klottrare
  • figurehead
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:30:00 följande:
    vad gör ni andra här inne i Tråden??

Pluggar , Jobbar , Mammalediga m.m.
    Jobbar, och av rent biologiska skäl har jag jäkligt svårt att bli mamma ledig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D