• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-02-14 21:36:34 följande:
    Cee samma gäller för dig, kontonummer i inbox så ordnar vi skälig ersättning.
    NEEEEVEEEER! Jag ljuger aldrig!!!! Inte för din räkning iaf Tungan ute
  • Cee
    Bubsan skrev 2011-02-14 21:39:59 följande:
    Nu överdriver han som vanligt, jag är värlens mest snälla Bara ibland som det kan dyka upp en liten jävel :) Sen misstänker jag han tänkte lägga ut kort på mig, är jag rädd.

Självklart håller vi kvinnor ihop :)
    Klart männen ska tuktas då de missköter sig!!!!  Då har de juh sig själva att skylla o ska inte gnälla Tungan uteFlört

Tror nog du har tillgång till ett antal mindre smickrande kort på honom som du kan hota o kontra med om så skulle vara fallet Tungan ute
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-14 21:40:45 följande:
    Du får väl blunda och peka på någon av karlarna på denna lista, sen maila honom och säga att han och du ska gå på date och sedan pekar du med hela handen och kopplar grepp så han inte smiter
    Jag ryter bara i med ett HIT!!!! o ett SITT!! o PLATS!!! o RULLA RUNT!! Så har jag honom var jag vill sen Tungan ute
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-14 21:44:45 följande:
    Hon är hans ex, ska vi gissa på att hon kan göra mycket värre saker än att lägga upp kort på honom. Tänk om hon....................berättar hur han VERKLIGEN är. DET skulle vara värre för hans machorykte här{#emotions_dlg.djavulsk}
    machorykte... vilket machorykte.... inte e han ngt macho?????? Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-14 21:45:30 följande:
    Då får jag hoppas att hon inte hittar Visa endast knappen Tungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-14 21:45:57 följande:
    Var det en till hund du skulle ha? ...
    Kavaljer som cavalier.. e väl samma uppfostran i princip Tungan uteFlört
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-14 21:45:57 följande:
    Tror det fungerar bättre med HIT!! och LIGG!! Sen mår du mycket bättre:)
    Njae,,, vill nog allt ha in ett STÅ!! också innan jag e helt nöjd Tungan uteFlört
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-14 21:46:42 följande:
    HIT LIGG STÅ ska det väll ändå vara?
    *hehehe..jo, jag sa just det.. att ska jag bli riktigt nöjd så krävs det ett STÅ också Tungan ute
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-14 21:49:00 följande:
    ÅH 17, det fanns tydligen en besökslista. Hade jag ingen aning om. Nu kan de jag beundrar se när jag varit hos dom. Kanske inte så bra för mitt snälla rykte.
    *HEHEHEHEHEHEEE Clever boy! Drömmer
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-14 21:50:12 följande:
    Det tänkte jag inte på att du skulle vara tvungen att beordra. Det fixar killen själv ju.
    Njjjjaaaeee... e juh jag som fixar det... indirekt Tungan uteFlört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D