Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-14 21:39:13 följande:
    Hrm.. ja ja tänkte väl de ja
    ja ja,

du trodde väl inte jag fick syndiga tankar väl?
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 21:39:41 följande:
    Jag trotsar illamåendet o poppar lite iaf.. för nu har jag varit sugen på popcorn till o från jättelänge o inte käkat det på lääääänge... Eller jo bio-poppisar, men det är inte samma sak...
    bio pop corn är ju iofs de bästa
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 21:46:17 följande:
    Nej dom är så sjukligt salt... Glömmer jämt bort det... O så blir det så opraktiskt om man köper varsin läsk o en bytta med biopopcorn (som aldrig tar slut) för då blir amn ju lite begränsad.... Hmmm....
    längesen jag köpte popcorn på bio,

men de smakar ändå bättre än de man gör hemma, sen kanske de är lite salta kanske.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 21:47:16 följande:
    Varför lyckas jag alltid bränna några poppisar? Att man aldrig lär sig att när man tycker det låter lite långt mellan popparna så ska man ta ut påsen o inte vänta lite till...
    micropop?

aj aj aj aj,

inte godkänt,

det ska vara grytpop och inget annat

gör om gör rätt
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 21:49:51 följande:
    Jag har aldrig köpt biopoppisar, men jag har blivit bjuden på det... Själv brujkar jag köpa med mig en läsk o en godispåse eller nån klubba eller nåt sånt..
    klubba får du väl efter bion
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-14 21:53:13 följande:
    ja fundera rakt på om man ska göra kväll tidigt idag... typ snart...
    ja borde... men ja vill inte Tungan ute fast ja är trött så ja skulle kunna...
    dagens ungdom
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 21:52:50 följande:
    micropop är alldeles lagom för mig... Inte så jobbigt liksom... Men självklart är grytpop det bästa.. Minns fortfarande vår popcorn-kastrull vi hade när vi var små.. Det var lyx med popcorn på den tiden.. Chips visste man ju knappt ens vad det var...
    när jag var i 10 år åldern kunde man köpa en påse med färdigpoppade popcorn i affären. Indian pop hette de. En sån påse och en festis, du vet den där trekantiga tetra pak grejen

det var lagom när det var filmvisning i byn
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-14 21:59:20 följande:
    Oskyldig
    Har ju alltid nöd-klubbor i handväskan så visst... Men det är rätt bra biogodis....Drömmer
    he he,

vibrerar nöd-klubban också?
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-14 22:01:42 följande:
    ja vad är de med dom???
    tänk på att de är vi som bekostar din pension en vacker dag så välj dina ord väl nu
    hoppla hoppla,

min pension fixar jag själv

så det behöver du inte bry dig om
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-14 22:02:29 följande:
    finns färidpoppade popcorn nu med...hehe dock apsalta de med i botten... men sååå goa om man är extra lat
    Ok, har inte sett det,

har nog inte letat heller sen jag lärde mig magin med poppningen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D