Inlägg från: Malena79 |Visa alla inlägg
  • Malena79

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-09-21 14:54:59 följande:
    de ska ja nog köpa de verkar bra att rocka med vikter..
    Den verkar verkligen jättebra. Man ska köra 25 min 3 ggr i veckan står det på. Men jag vill ha snabbt resultat så jag kör 20-50 min varje dag än så länge (hmm köpte den förra veckan så får se hur det går) Ska försöka gå ner mina sista kilon snabbt så nu blir det rockring, promenader och äter endast nutrilett och sallad i typ 2 veckor. Beach 2011 borde inte va omöjligt om man startar redan nu
  • Malena79
    sugar rush skrev 2010-09-21 15:20:42 följande:
    ja satsar på beach 2020

Haha ja till dess borde man ju vara redo iaf
  • Malena79

Så här snygg kan man bli på magen av rockringen Förstår uttrycket "Vill man vara fin får man lida pin" nu
  • Malena79
    Shaun skrev 2010-09-22 08:52:29 följande:
    En stor kopp svart och denna låten i bakgrunden så vaknar man..

" target="_blank">

Åh älskar den låten Den ska det skakas rumpa till i helgen. Om jag nu fixar det nykter...
  • Malena79
    sugar rush skrev 2010-09-22 09:24:48 följande:
    appropå MILF... brukar ni bli kallad MILF:ar???? har de hänt???
    Hmm jo ganska ofta. Fast jag tycker bara det är kul Hade Ola Lustigs MILF som ringsignal på mobilen ganska länge
  • Malena79

Kaffe blääää. Det är ju för vuxna. Och vuxen tänker jag INTE bli

• Malena79

I kväll blir det förfest hemma hos mig. Ska bli såååå kul Blir förfest imorrn kväll igen. Hoppas vi ska få hit lite fina killar oxå. Annars lär det väl finnas på krogen Tyvärr måste jag ju vara nykter hela helgen. Men till kryssningen får jag iaf dricka igen

• Malena79

Orkar inte läsa ikapp vad har jag missat sen typ mitten av förra veckan? Nåt spännande?

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D