Isnogood skrev 2010-08-02 03:12:27 följande:
Fiska från kanot..?
Attans...det skulle inte mitt balanssinne gå med på
D e konstigt... jag har jättedålig balans, kan lätt snubbla på mig själv... men när jag sitter på hästryggen så är balansen den bästa
Uh, här har det varit regn till och ifrån i flera dagar nu...värst var det nog i torsdags då det regnade så kopiösa mängder så vattnet rann i floder längs vägarna...inte kul för mina kollegor som gick på semester i förra veckan o nu har 3 veckor kvar... själv hade jag PANGväder
Annars så tycker ag om att fiska, abborre e gott, särskilt grillad "mums"
-Är uppväxt med motorbåt, pappa hade...men när han gick bort (för 10 år sedan i höst) så sålde vi (syrran o jag) båten då hon o hennes man har segelbåt o jag inte någon tid att nyttja båten på.
Fast ibland så ångrar jag det...
Jag håller fingrar o tår så gott jag kan för att ni ska få fint väder
Tack Tack gullig du är, mysko måste väl ha bra balans om man skall rida oxo, Själv sugen som fan på lära mig ta hand om häst, men inte fått tjejkompisen att fixa tid, så det blivit av, men men kommer väl nån gång, Kanot är ju stabilt, fiskar från kajak oxo, men ger lite problem om man får napp, Skall släpa ut kompisen då han inte fiskat från kanot elle paddlat, så kommer bli skoj, lite lättare oxo få upp på bilen om man är 2, även om det går själv men lite bökigare, Tacka vet jag kajaken, mm grillad abbore med lite citronpeppar i folje o ner i en eld, inte dumt alls.. Föredrar segelbåt då det är tyst, och gillar driva fram av vinden, då jag även windsurfar, försöka tämja naturens makter ( men haha går ju inte, man är så liten mot dom ) men man kan ju leva i en illusion att man kan .. , kör du trav, med hästarna eller bara för skoj ?,