Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Om fem timmar ringer larmet o ja ska gå upp för att åka till jobbet... Ja e inte sovtrött, har ont i benet, e irriterad o känner bara "GAH"...

Någon som vill dejta..?

(SIsta va ett ironiskt  o dåligt skämt...)

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood

Oh...inte roligt när det blir så där... Obestämd

Här fungerar det för tillfället ganska bra "peppar peppar / ta i trä" eller vad man nu säger... för stundtals så är det rena rama kalabaliken o sonens pappa beter sig barnsligare än vad sonen gör när han sätter sin sida till...

• Isnogood

"Hm"...kanske ska träffa en kille i morgon... ja o min son ska iväg o träffa min syster o hennes ena son o vi ska till den stad där även denna kille bor. Han frågade vad ja skulle göra i helgen o ja berättade (innan hade han berättat vad han skulle göra o han skulle iväg...), när han fick veta så undrade han om vi kanske kunde träffas o säga hej -Vet inte om det kommer bli så att vi träffas, beror på när ja åker dit... Oh...svårt...är ju en sak att bubbla på msn o sms...en helt annan att träffas irl "Hjälp" Har kontakt via msn, sms o telefon med en annan kille som verkligen vill träffas men det har bara inte funnits tid/ möjlighet för mig att komma iväg... Och som om detta inte var nog så har ja nu kontakt med en kille TILL via msn o sms, alla jätteroliga o mysiga... Så, från att ha suttit o bara sagt "blä" åt mitt liv efter alla motgångar så har helt plötsligt världen öppnat sig med nya bekanskaper

• Isnogood
    Cee skrev 2010-06-18 11:29:00 följande:
    *heheheh..jobbigt läge när det blir så. Men att träffas o säga hej o bara se vilka man är, är juh aldrig fel när du ändå är i närheten. Det kan juh bara vara en fika eller en stund i lekparken... =) Så vet du sen vad du har att göra med o om du vill fortsätta att utveckla den relationen...  =)

Roligt när det händer lite och man har trevliga människor runt om sig och får lite uppskattning.. =)=)=)
    Jaa
    Men det käns så overkligt...o skrämmande Spöke ja menar...

-Mitt självförtroende är i botten pga mitt förflutna, så ja bävar för att när väl andra träffar mig kommer de springa åt andra hållet för det är så ja känner att ja själv skulle vilja göra, bortsett från att ja aldrig kommer kunna fly bort från mig själv då Obestämd

Men han e JÄTTEgo att prata med, humor o härligt sätt

O det positiva är att det i så fall kommer bli en väldigt kort stund, eftersom han ska iväg samma dag, så det kan ju hjälpa till att man inte behöver uppleva det där "vad ska vi göra nu då"-känslan
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-18 18:10:57 följande:
    Går inte till piren nykter...Drömmer jag tycker det luktar för mycket av rutten fisk (eller är det deperata tjejer ?) så måste bedöva snoken med en himla massa alkohol... ååååh, jag e fan sugen på att gå ut..... Obestämd
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
    Blir du sugen på att gå ut efter allt snack om fisklukt o bedövade snokar..? Obestämd

Drömmer
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-18 18:42:07 följande:
    Jag gör allt för att hjälp oss singlar ju Oskyldig
    Tycker det va JÄTTEbra Drömmer Ska använda mig flitigt av den listan nu när ja har några nya bekantskaper att fundera på Tungan ute
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-06-18 21:04:18 följande:
    ingen som sett bilden va tycker ni????
    Blidde ingen bild... bara en tom ruta Obestämd
  • Isnogood

Har pratat i telefon i 2 timmar Drömmer

O det va inte med min mamma

• Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 00:13:10 följande:
    Hjärta in the air tro? Drömmer
    "Visslar oskyldigt"
    Cee skrev 2010-06-19 00:13:38 följande:
    *HEHEHEHE Var det helgträffen??????
    jaaaaaaaa   Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D