• Irre

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

agnesokattis08 skrev 2010-05-14 22:40:50 följande:
    haha, nu måste ja ju bara förtydliga detta..jag såg alltså aldrig hans utslag o grejer utan de va när vi beställde drinken av bartendern som chefen hans stod i entren o kliade sig mellan menen hela tiden så de va på så sätt han kom att kallas the muchroom man
    Aha *S*
  • Irre

Fortfarande inte desperat, men måste ju kolla läget Någon som kan ge en kort sammanfattning av vad som hänt de sista veckorna? Och så önskar jag alla en trevlig helg!!!

• Irre
    Majuutschi skrev 2010-06-04 22:38:34 följande:
    Det har varit dramatik, men nu är vi tillbaka till normalt igen.. Imorn är det kryssning för mig o Malena..
    Vad har jag missat????

Skoj med kryssning, ska på en själv den 27 augusti
  • Irre
    Majuutschi skrev 2010-06-04 23:03:33 följande:
    Vill du veta det så får du bläddra tillbaka några sidor... Jag vet väl inte så mycket egentligen, menmen..

Ja det ska bli skitkul..
    Tillhör inte rätt skara alltså.
  • Irre
    Verkar vara ett trevligt samtalsämne här ikväll Synd att jag är för trött för att sitta kvar
  • Irre
    Cee skrev 2010-06-27 00:35:21 följande:
    *heheheheheheehehehehehe... visst e det..synd att du inte orkar med oss..men dte e det nig tyvärr fler som inte gör..'hehehe...
    Ha ha Skulle kollat hit tidigare Men är bara att inse fakta, med för lite sömn så orkar man inte ens med ett trevligt samtalsämne.
  • Irre
    Cee skrev 2010-06-27 00:38:41 följande:
    *hehehehe...ses en annan kväll då =)=)=)
    Nja, måste åtminstone se vem som tar inlägg 6666
  • Irre
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 00:40:04 följande:
    Det är ju för lite sömn som ger de bästa inläggen.. finns inget roligare än trötta knasiga hjärnor som tolkar allt som den vill
    Behöver ingen trött hjärna för att tolka saker som jag vill
  • Irre
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 00:41:29 följande:
    Känner på mig att jag förlorar detta.. ska genast googla på vart man kan köpa en stång o en miss piggy dräkt.....
    Stång och Miss Piggy???
  • Irre
    Irre skrev 2010-06-27 00:43:31 följande:
    Så vem tar 6666?
  • Irre

Såja, nu kan jag krypa ner i sängen där dottern redan tagit plats

• Irre
    Cee skrev 2010-06-27 00:44:28 följande:
    KLOCKREN!
    Någon tur måste man ju ha

Godnatt allihop!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D