• PeterA

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hej!
    Någon som har vaknat ialla fall :)

• PeterA
    sonen08 skrev 2010-05-31 13:36:16 följande:
    heej hopp..just nu vill ja inte vara ensamstående...har viktigt möte ja ej kan missa imorgon o om sonen är lika dålig som idag så har ja ingen som kan ha sonen imorgon..hans pappa vet inte o de äralltid ja som får ställa in allt mitt för hans pappas saker är viktigare... just nu vill ja bara skrika...sorry
    Jobbigt :(
  • PeterA
    sonen08 skrev 2010-05-31 14:07:22 följande:
    japp.. sonen hade inget ätit på dagis idag till lunchen han verkar inte alls pigg så ska han vara på dagis imorgon från 8.45-15.00 för ja ska på ett möte samt hans ordninare dagis tid så blir de 3 h extra imorgon för att han ska sova där o ja ska på mötet.. O känner ja exet rätt så får ja ställa in mötet som ja missade förrförra veckan...ett möte ja inte kan missa känner mig kluven just nu om sonen är å G o bli dålig
    Kan inte sonen följa med då? Eller nån kompis som kan vakta honom under tiden? Kanske när han sover i vagnen eller nåt sånt?
  • PeterA
    sonen08 skrev 2010-05-31 14:15:50 följande:
    jaja de löser sig...ska inte babbla om mina problem.. hoppas alla har en bra dag
    Ingen fara :)

Har ni bra vädert hemma i sverige idag?
  • PeterA
    sonen08 skrev 2010-05-31 14:59:39 följande:
    nopp grått o trist väder ute... iallfall här nere i skåne.. vart befinner du dig då??
    I Amsterdam :) Fast vi har samma väder som er här :)
  • PeterA
    sugar rush skrev 2010-05-31 15:45:06 följande:
    men vi har sol här uppe soool och varmt...!!!
    Är lite vamt här med :P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D