Inlägg från: PrincessOfIce |Visa alla inlägg
  • PrincessOfIce

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-05-15 21:19:37 följande:
    haha, vi va unga både du o jag.. ja hittade min när ja va 16 o de höll i dryga 6 år
    Men nu har vi lärt oss vår läxa.. *Försöker med tankekraft fixa så att allas knäppa ex blir lika lealösa som mitt*
  • PrincessOfIce
    Majuutschi skrev 2010-05-15 21:21:37 följande:
    Ja, en del tycker vi har för höga krav... Förstår inte vad dom snackar om.. Det är ju bara grundkraven som jag listat i ts..
    Jag har ett bra "krav" Kunna laga mat..
    Det finns ju inget sexigare än en kille som faktiskt hjälper till hemma!
  • PrincessOfIce
    sugar rush skrev 2010-05-15 21:27:06 följande:
    de skriver ja under på.. sen kräver ja inga gourmet middagar utan vanlig mat går faktist bra, men att han kan laga över huve taget e ett stoooort plus
    Precis.. Dock inte för fet mat.. Exet kunde visserligen laga mat men han envisades med att ha vispgrädde och smör i typ all mat = 20 kg övervikt på mig.. :(

Jag såg någon artikel på Aftonbladets hemsida som jag dock inte hittar nu.. Den handlade om just detta om att hjälpa till hemma och att det nära på klår rosor och choklad.. :)
  • PrincessOfIce
    sugar rush skrev 2010-05-15 21:54:46 följande:
    mm, men de eju de ja inte kan få in i min skalle...om man bor ihop, ska man inte dela på hushållet då..ska man bli mamma åt den man lever med.. för per automatik blir de ju så om man ska sköta allt hemma...och jag anser ju att bor man tillsammans så e de bådas hem lika mycket = samma ansvar, oa vsett om de gäller mat, tvätt städ eller handling..sen kan man ha små romantiska sker ändå.. varför välja när man kan ha båda
    Precis.. sånt där brukade jag få exet att "gå med på" Snarare tjatade på.. Men han är som en barnunge som fortfarande inte kan tvätta eller städa trots att han är över 30 (Han är 19 år äldre än mig och fyller alltså 48 iår)
  • PrincessOfIce
    Majuutschi skrev 2010-05-15 22:01:06 följande:
    Ja fy för att vara mamma till sin pojkvän/sambo/make... Usch o fy o blää!
    Det är verkligen det värsta som finns! Till slut vägrade jag ta i något som tillhörde honom.. Men.. Hade ju nackdelen med en våldsam sk äkta make.. :/ Så jag fick ju bita i gräset ett par gånger.. :/
  • PrincessOfIce
    Majuutschi skrev 2010-05-15 22:08:16 följande:
    Usch då.. Låter inge trevligt.. Kram!
    Nepp.. inte det minsta kul men nu får han fan tvätta sina egna kläder..

angående kräkis där brevid dig.. Har du provat vatten som är lite sötat så att det smakar gott och bara köra en tesked i taget?
    Det brukar funka på mina när de mår dåligt..
  • PrincessOfIce

Nu ska jag snurra iväg mot sängen.. God natt allihopa!
    Får se hur många meddelanden ni lyckas åstadkomma till imorgon.. :)

• PrincessOfIce
    sugar rush skrev 2010-05-16 09:13:24 följande:
    natten from hell ha vi haft här... trollfis vaknade tolv o VÄGRADE sova. sen dess låg hon hos mig till tre o ja va vaken för hon snarka så hemskt, o sen börja hon peta mig i ögona o näsan o graja på så då åkte hon tillbaka till sin säng, vilket resulterade i gallskrik o sen slockna vi en timma i min säng, sen va ed tydligen morron 04.25 imorse... helvete ögona gå i kors... No more children haha
    Hehe.. När man blir misshandlad av sovande barn.. det är en avskräckande faktor... Eller kanske inte.. :P
    Det är mysigt att ha barnen i sängen.. Trots att mina har en ful ovana att sparka ut mig ur min egen säng.. :/
  • PrincessOfIce
    sonen08 skrev 2010-05-16 08:30:21 följande:
    har ögonskugga o mascara när ja ska ut o festa thats it typ Ska ja på dejt eller något viktigare möte så har ja mascara på mig
    Första gången jag hade ögonskugga på mig var på min födelsedag nu iår!
    Jag sminkar mig så sällan att jag knappt ens vet hur man gör.. Får istället tips av de som jobbar på t.ex Kicks eller Åhléns..

Allt jag hade när jag gifte mig för 100 år sen var lite maskara och färgat läppglans.. That´s it..

Festar gör jag nästan aldrig.. Försöker dock göra något åt saken..
  • PrincessOfIce
    Mentat skrev 2010-05-16 10:33:13 följande:
    *asg*Med den där kravlistan när kvínnan är desperat undrar jag hur den ser ut för en kvinna som ställer krav?
    Det där är ju bara grundkraven! ;)
    Ska man komma med något specifikt kan listan bli lååång! :P
  • PrincessOfIce
    sonen08 skrev 2010-05-16 10:44:44 följande:
    festa händer mer sällan än oftakanske 3-4 ggr förra året festade ja... då hade exet sonen.. iår har ja hunnit 2 fester men då har ja fått bara vara med på förfester för sonens pappa har ej haft han mer än tills de ska ut...
    Själv får jag lämna bort mina barn till sin mormor i och med att jag har ensam vårdnad.. Pappa har bevakat umgänge så det går inte..

Hade jag haft pengar nu hade jag nog stuckit ut och festat lite men utan pengar går det inte... :(

Jag går väl ut typ en gång om året om jag har tur.. Annars får jag förlita mig på släktfesterna (Stor släkt)
  • PrincessOfIce
    sonen08 skrev 2010-05-16 10:53:30 följande:
    har ingen mormor här i närheten...de bor 36 mil härifrån så de får bli när sonen är hos sin pappa. dock blir ja sällan bjuden på fester känner ej många här i stan vilket är tritst både för mig o sonen
    Vad trist.. Tur att du har en ansvarstagande pappa till din son åtminstone..

Vart bor ni nu och vart kommer du ifrån?
  • PrincessOfIce
    Foxy79 skrev 2010-05-16 10:57:38 följande:
    Yes, en tråd för mig!mamma: ja, till tjej 4,5 år och kille 2,5 årsingel, ja, sen  förra sommarendesperat: börjar bli...
    Välkommen till gänget.. :)
  • PrincessOfIce
    Foxy79 skrev 2010-05-16 11:29:02 följande:
    Tackar :)
    Passa på att läsa igenom tråden nu när det är lugnt i den.. :)
    Om du har tid vill säga..
  • PrincessOfIce
    Majuutschi skrev 2010-05-16 12:27:34 följande:
    Härligt! En tjej i min smak.. Är lite tråkigt att sitta o vänta på folk som ska fixa med håret o sminkningen i all evighet....
    Har man jobbat upp Simultanförmågan kan man ju göra flera saker samtidigt ju.. ;)
    Jag är ganska snabb när jag väl sminkar mig.. Det som tar tid är mitt hår.. Har rätt långt och tjockt hår och det tar tid att borsta ut det.. Dock är jag ingen fan av stylingprodukter så när jag väl borstat ut det går det fort.. :)
  • PrincessOfIce
    Majuutschi skrev 2010-05-16 12:32:12 följande:
    Låter inte kul.. Stackare!Själv fick jag en nedspydd säng runt 3, sen efter Anton hade käkat "frukost"(dvs druckit äppeljos) så skulel ha vila o plötsligt så spydde han ner sin egen säng igen.. Det är lite tvättdag idag kan jag lova....
    Stackars liten.. :(
    Hoppas han blir bättre i magen snart..
    Låter nästan som magsjuka.. :/
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D