• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trolletsmamma skrev 2011-02-13 18:12:00 följande:
    En killkompis har en amstaff "stavas"?? Iallfall så kan han inte ha hunden hos sig på nätterna pgr av hemförhållandena... vi behöver inte gå in på detta.. Han fråga mig om jag kunde tänkas mig att ha hunden de är en hanhund som är 1 ½ år drygt tror jag.. Jag har träffat hunden... men sonen har inte träffat hunden.. Han skulle sova hos mig...

jag är villrådig vet ej hur jag ska göra...
    Sen beror det juh också på om hunden är barnvan eller inte...  o hur han brukar reagera när barnen är på honom o stimmar runt osv... Eller om han accepterar att bli undanstängd osv..
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 18:51:22 följande:
    Kan laga så jag överlever, om det är till mig själv iaf

Måste ju dock testa att laga lite allt möjligt, ger inte upp i första taget med något jag ger mig på.
    Jodå...jag överlever allt jag med.. men jag slipper helst... o är väl inte så sugen på att tvinga ngn annan att utstå mina kulinariska försök ;P
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 18:52:40 följande:
    Hörö dudu....

Ja men vaddå då... det hördes juh direkt på det där gläfset o ylandet att det var en riktig byracka o inget utav ädlare sort Tungan ute Fast iofs...det kanske var den däringa skånska dialekten som vrängde till det, ejuh inte så lätt att tyda Tungan uteTungan uteFlört
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 18:58:15 följande:
    Går det att misslyckas med något som tacos?
    jodå... man kan bränna vegfärsen, riva knogarna blodiga när man river osten o skära fingrarna av sig när man hackar lök o grönsaker :S O då tror jag nog att tacosen smakar lite mindre gott, med lite hud- o blodrester i KräksTungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-13 19:03:36 följande:
    matlagning som är så enkelt och så skoj ;)
    skittrist o ett nödvändigt ont heter det... ja om man inte är två o gör det tillsammans..då rä det en heeeeelt annan sak
  • Cee

NÄHÄ! Tror jag ska krypa ner i ett hett skumbad o försöka sluta frysa o må lite gottare

• Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 19:11:15 följande:
    Jo men är inte hemma mellan 8-16 då hunden måste ut.. och jag har 1 h lunch rast mitt på dagen och de tar 30 min cykla en enkel strecka... Ägaren kan ju gå ut med hunden men då måste jag som person lämna ut min extra nyckel till han med...  
    Jo, förstår det... men menade att man kanske skulle försöka hitat en bättre lösning för hunden då, att den nog inte mår bra utav att bara vara borta nattetid...  Blir lite för hattigt för den. Då vore det bättre att försöka hitta ngt annat hem för den. För som sagt så kan juh stressade hundar bete sig på många olika sätt, en del blir låga, en del blir stissiga o en del blir oberäkneliga osv... o i grund o botten så mår hunden då inte bra...

Men som sagt det tidigare sagts.. det beror juh helt på individerna som är inblandade med..både fyrbenta o tvåbenta... men generellt känns det inte som ngn bra lösning :S
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 19:12:40 följande:
    Kan jag nog hålla med om det, alltid roligare att laga då.
    Mmmhmm.. iaf om det är i "rätt" sällskap
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 19:32:13 följande:
    Haha, så våldsam ska man väl inte vara när man lagar mat. Det ska göras med kärlek.
    Mat lagas med kärlek när det finns ngn kärlek i mitt liv, har lite svårt att ödsla den lilla kärlek jag har på maten annars... håller hårt i den för mig själv då Tungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 19:41:41 följande:
    Ska det var det också.. Damn..
    mmhmm.. men rätt sällskap kan juh allt vara ett trevligt sällskap o behöver inte alltid vara det ultimata rätta sällskapet Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D