Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-09-30 10:28:17 följande:
    Dottern var arg på mig eftersom jag följde med på ridturen och gick brevid, hon kan faktiskt rida själv!!!! Enligt henne enligt mig måste jag hålla i henne , höns-mamma som jag är!!!
    såklart hon kan !!!!!

alla barn kan ju ALLT själva!!!
  • sugar rush
    PeterA skrev 2010-09-30 10:30:35 följande:
    Bingolotton brukar vi kolla på också :P
    ja den e obligatirisk ju
    fast ja håller ut typ första halvtimmen sen e ja less.. då pysslar ja på me nå annat...

de låter som aj är 59 år gammal o värste husmoren .-D
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-09-30 10:41:50 följande:
    Japp fast iår ska jag fixa extra julklappar när jag julhandlar och sen säljer jag dm till pappsen dn innan för STORA pengar{#emotions_dlg.djavulsk}
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.......

in true christmas spirit Tomte
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-30 13:00:04 följande:
    I år ska ja faktist ha en gran här hemma hmmm får fundera ut en plats där den kan stå med.. hmmm Den får nog stå här vid sofforna så sonen inte plundrar den sen ser de lite juligt ut för grannarna på andra sidan med när granen är tänd på kvällarna Om den inte ska stå vid skrivbordet när ja köpt de nya hmm jaja de återstår och se ska ha en iallfall i år en plast bra slipper man tänka mer på de år för år

guuu va boken är bra.. har snart läst igenom heeela.. har läst lite mera än halva bolen nu har beslutsångest om ja ska behålla sonens vinterjacka eller lämna tillbaka den.. ja jag köpte den idag... men han har en visst den är liiiiiite kort i rumpan.. men snart är de dax för overall ju... jaja de tåls att tänkas på... hmmm
    men de ska ju vara riktig gran,, så amn får barr i tårna ända fram till midsommar!
  • sugar rush
    PeterA skrev 2010-09-30 13:18:38 följande:
    Här nere i holland kommer tomten, Sinter Klaas ibörjan av december. Så jag kanske hinner med två tomtar :P
    mäh....
    du ska då vara värst du
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-09-30 13:13:39 följande:
    Läste lite i denna tråd

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m54784385.html

och kom på varför man uppskattar och bo själv , tänk och ha en som klia sig i skrevet varje kväll i soffa Förvånad

ja längtar till ja har en karl ja kan bråka med....

för efter bråket kommer ju de bästa

• sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-09-30 13:14:41 följande:
    Halv nöjet är ju att leta efter den perfekta granen i skogen :)
    exakt!!
  • sugar rush
    PeterA skrev 2010-09-30 13:32:17 följande:
    Haha :P

vad kommer sinter klass med då?

• sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-30 13:35:08 följande:
    Tänk... ödet har tydligen något emot mig Tungan ute

Jag hade kunnat följa med på kryssen egentligen.... fick reda på idag att helgbytet börjar denna helgen..... men de har inte kunnat meddela det på grund av dataproblem...... Känns som om det är läge för en av figurens skyltar just nu Demon
    men åk då de finns ju plats ju
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-09-30 13:37:02 följande:
    Ja men jag mår mitt ute i ingenstans så vi ha granplaneringar som man kan hugga sin egen gran!
    hahaha... granplaneringar???

nä, ja ba skoja, ja förstår vad du menar...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D