Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-08-05 16:32:22 följande:
    jag ska lära dig aaalt jag kan
    Nåväl, de går väl ganska fort!
  • Fletcher Reed
    Queenie70 skrev 2010-08-05 16:48:39 följande:
    Faran med internetdejting är att man blir jäkligt kräsen. Man blir liksom skadad (i alla fall som tjej) och ratar folk på löpande band och tror alltid att det nog finns nån som är liiiite bättre så även om man får kontakt med nån som verkar bra så ger man det liksom inte en chans för att utbudet verkar vara oändligt.
    Word!
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-05 17:06:15 följande:
    WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO O vad jag inte har något av intresse att säga.... Obestämd

Men jag kan säga att jag undersöker hur länge jag kan hålla mig ifrån att läsa sms som kommer till min mobil (jag kan alltså läsa andra personers sms... Drömmer ) Har snart gått en vecka...och jag har ca 35 olästa sms.... Oskyldig

Varför jag gör det..?

För att jag kan Cool
    Finns mycket saker som man kan göra, detta verkar bara...... underligt
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-05 17:18:29 följande:
    Jag tycker det är lite kul...ger mig attan på att hälften av dem är "varför svarar du inte på mitt sms för"
    -Ja, säg det... Drömmer
    Det bästa med min mobil är att det även går att RINGA till den...o även hemtelefonen fungerar att ringa till... men... ja, om de inte får svar på smsen o inte orkar lyfta luren o ringa  så får de allt vänta till ja har läst dem
    Är de för konstig telefon du har som man kan ringa till? Obestämd
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-05 18:51:38 följande:
    Naaaaaaaw, sussat gott..?
    Slumra i 40-45 minuter, var helt väck sedan. Visste knappt vem jag var :O
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-05 18:50:58 följande:
    Den är modern... o man slipper det irriterande stickandet i ögonen som röksignaler annars kan ge, prova, även lantisar behöver lite nymodigheter Drömmer
    Vadå?? Jag har inte ens fått lära mig röksignalerna än
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-05 19:28:14 följande:
    Attans...  Vet du nu..?
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 18:56:33 följande:
    Vadå?? Jag har inte ens fått lära mig röksignalerna än
    Förvånad Du kan inte va någon äkta lantis.... Drömmer
    Knappt, men jag får fråga runt lite och se om någon vet :)

Man är tydilgen olika lantis på olika ställen :P
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:14:36 följande:
    Den människan e jag det

Jaa du...det började för att jag tröttnade på att en kille smsar mig nonstop men han kan inte lyfta luren o snacka.. o sen kände jag att...va faan, varenda människa smsar om allt o inget..pratar ju aldrig längre Obestämd så, då tänkte jag låta bli smsen (om ja läser kommer jag med största sannolikhet att svara..) o se om det är någon som vill något så gärna så att de provar ringa i stället...

Snacka om att man känner sig eftertraktad när det bara e EN person som ringer efter en vecka...o det till råga på allt e min mamma Skäms

Jahupp, kan j lägga mig ner o dö på en gång...ingen som ens skulle reagera av vännerna tydligen Död
    Svårt när man inte har ditt nummer ju Oskyldig
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:09:26 följande:
    Jag är rökare...

O en oäkta lantis eftersom ja e född o uppvuxen i Sthlm
    Inte bra Förvånad

Men då finns de ju hopp för dig ändå, du valde att flytta därifrån ju Glad
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D