• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fletcher Reed skrev 2010-08-03 13:36:28 följande:
    Lilla Ru kallas han väl för? Och Nasse så klart :)
    Heter inte Ru bara Ru? Nasse kommer jag aldrig ihåg.. Så svårt när man läst/tittat på Nalle Puh på 3 olika språk.. :-S Mest sjunger vi bara om Nalle Puh på finska när det regnar..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-03 14:12:43 följande:
    fan, ja drömmde att ja va gravid.... Foten i munnen vilken jäkla tur att de va en dröm!!!!

nu ska ja åka o jobba lovely!!!!
    Usch då.. Sånt vill jag inte ens drömma om...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-03 18:05:43 följande:
    heeeeeeeeeeeeej ingen som saknar mig va
    Heeeeeeeeeeej!
    Självklart.. Vi försökte komma på igår vilken du var av dvärgarna.. Jag är ju Prosit o sockret är Toker... Men vi kom inte på om du fick nåt dvärg-namn... Kommer du ihåg så jag slipper gå runt o tänka massor på det?
  • Majuuu
    natural skrev 2010-08-03 14:26:50 följande:
    Jag vägrar sällan saker

Anledningen till att jag inte följde med var att jag arbetatde den där dagen ni skulle åka... Så du mindes nästan rätt
    Ok då, du undvek att lägga in nån bild på dig även om vi sa att du får ju inte åka med annars.. Då tyckte du att det skulle vara som en blinddate..

Men nästa kryssning... Då borde vi kunna skrapa ihop lite fler än bara mig o Malena..
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2010-08-03 18:14:35 följande:
    Det där med att alla känner alla är en jävla myt. Man kan va anonym vart somhelst om man bara vill.

Aaaaa :P
    Jag bodde på en liten ort i Finland i 7 år o vantrivdes.. Det gick så mycket rykten om allt o alla o alla finlandssvenskar verkade känna varandra o alla finnar verkade känna varandra... Sista året jag bodde där var jag ihop med alla mina killkompisar olika veckor enligt ryktena... Obestämd
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-03 18:30:11 följande:
    blyger
    Var det så? Är du blyg? Hmmmmm... Tror jag inte på..

hur har det gått med killen? *nyfiken*
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-03 18:44:52 följande:
    hehe enda namnet ja kom på eftersom toker är upptaget ju hehe. va heter de andra???

ja vet ej hur de går vi pratar lite nu. med vi får se hur de går ja vill träffa han och han gör mig glad o de pirrar i kroppen o ja leeeer
    hmmmm.... trötter, kloker, butter, glader....

Vad härligt!!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-03 19:20:55 följande:
    det där kan jag hålla med om.

på jobbet började det en kille från ett bemanningsföretag. Han hade jobbat hos oss ett tag. En dag när jag åker till jobbet så åker det en bil framför mig som jag känner igen. Den åker före mig hela vägen till jobbet. Ut ur bilen kliver den inhyrda killen.

Lite förvånat frågar jag om han bor i samma by som jag. Ja, svarar han. Jag frågar om han är nyinflyttad. Nej säger han,jag har bott där i två år.

Och jag har aldrig sett människan.

Så visst går det vara anonym om man vill
    Men du hänger ju med din hund i skogen hela dagarna eller i köket iklädd kjol o förkläde...

Men är man som jag som verkar synas är det ju svårt...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-03 19:23:05 följande:
    det är ju ganska mycket motsättningar mellan finlandssvenskarna och de finsktalande finnarna.

Morsan berättade att finlandssvenskarna hade egna skolbussar och egna affärer eller varubodar som de kallas.
    Ritkgit så illa är det inte, men skolbussar är ju olika eftersom amn går i olika skolor.. Varuboden är ju en klassiker.. Vi hade en sån i Söderkulla där jag bodde i 5 år när jag var liten..
    Men det är rätt vanligt att man inte umgås över gränserna liksom.. Helt sjukt egentligen..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-03 19:23:42 följande:
    Dryger

den åttonde dvärgen
    Den är väl specialskriven för mig eller? Tur jag hann få Prosit innan den kom på tal..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D