• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-03 01:02:25 följande:
    Även om dom envisas att stava Maja med y.... Det är ju inte ritkigt rätt... Jag heter ju Maja...
    Eller nej, Prosit heter jag ju...
  • Majuuu
    vampyria2 skrev 2010-08-03 01:03:57 följande:
    Åh våran favo lät här hemma, den dansar ungarna och jag till varje morgon...bästa sättet att vakna på
    Men hur kan ni ha missat trazan och bannane??? Hmm kanske för det där med åldern igen eller  Drömmer  Nä den måste ni kolla in er på super duper bra program ju Tungan ute
    Härligt..
    Jag har inte missat det.. även om jag inte kan säga att jag kollat så noga på det... Var hyperaktiv när jag var liten o ja.... titta på tv var väl inte ritkgit min grej...
  • Majuuu
    vampyria2 skrev 2010-08-03 01:04:29 följande:
    Fan vad jobbigt för dina vänner
    Ja, men dom är vana...
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-03 01:04:37 följande:
    o ja är toker
    Ja just ja... Vad var det sonen var? Eller var hon nåt? Minns inte... guldfiskminnet är bra...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-03 01:05:51 följande:
    Prosit min prosit,
    resten av rimmet får ni skriva själva
    Prosit är svårt att rimma på... Stringbergsexperten kanske kan hjälpa mig...
  • Majuuu
    vampyria2 skrev 2010-08-03 01:07:29 följande:
    Haha ja han lär ju inte ställa den frågan igen till nån
    Jag frågade en man en gång i lekparken om han var där med sitt barnbarn, han såg jätte gammal ut (gubben inte barnet alltså ;.) )  Men det visade sig att han var barnets pappa så på det viset lärde jag mit att alltid fråga om de är pappa eller mamma innan om de är far/mor föräldrar Cool
    Jag ska försöka komma ihåg det om jag mot alla odds nångång skulle ställa en fråga...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-03 01:08:27 följande:
    jag funderade lite, men jag fick inte till det nåt vidare.
    Prosit min Prosit,
    kom o sätt dig i mitt knä o provsitt....

Ja jag är knäpp o urusel på att rimma....
  • Majuuu
    vampyria2 skrev 2010-08-03 01:08:33 följande:
    Men det är aldrig för sent att börja vet du
    Nej jag vet, men det är ju så mycket att försöka glo ikapp eftersom jag har såååå dålig koll på alla barnprogram folk pratar om.. O så hjälper det inte att jag bott sammanlagt 12 år i Finland o missat massa andra grejer oxå som folk ibland pratar om...
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2010-08-03 01:12:56 följande:
    Skulle tro att de tar iaf 2,5-3 timme till Västerås. Och nej jag håller mig borta från det området :P

Han är mest snäll, de gillar jag bättre :)
    Ja mitt närområde är lite läskigt... Inte lätt att vara i närheten av nån så oemotståndlig som jag... Det kan tom vara farligt...

Jag gillar Tigger bättre.. Men det är nog mest för han är orange..
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2010-08-03 01:16:30 följande:
    Jag gillar Tigger bättre.. Men det är nog mest för han är orange..
    o för att han är helnaken o inte bara delvis som Nalle Puh, Ru o Piglet (vad heter dom på svenska egentligen?)....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D