Åh våran favo lät här hemma, den dansar ungarna och jag till varje morgon...bästa sättet att vakna på
Men hur kan ni ha missat trazan och bannane??? Hmm kanske för det där med åldern igen eller Nä den måste ni kolla in er på super duper bra program ju
Härligt..
Jag har inte missat det.. även om jag inte kan säga att jag kollat så noga på det... Var hyperaktiv när jag var liten o ja.... titta på tv var väl inte ritkgit min grej...
Haha ja han lär ju inte ställa den frågan igen till nån
Jag frågade en man en gång i lekparken om han var där med sitt barnbarn, han såg jätte gammal ut (gubben inte barnet alltså ;.) ) Men det visade sig att han var barnets pappa så på det viset lärde jag mit att alltid fråga om de är pappa eller mamma innan om de är far/mor föräldrar
Jag ska försöka komma ihåg det om jag mot alla odds nångång skulle ställa en fråga...
Nej jag vet, men det är ju så mycket att försöka glo ikapp eftersom jag har såååå dålig koll på alla barnprogram folk pratar om.. O så hjälper det inte att jag bott sammanlagt 12 år i Finland o missat massa andra grejer oxå som folk ibland pratar om...