Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäxanSurtant skrev 2011-09-02 09:25:06 följande:
    hehehe hello fluffy

Hoppas inte han blir sjuk....
    Får ändra min sidfot igen.....  funderar på att skriva: Svininfluensavaccinet gör dig dum.....
    Jag är en smart rökare
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2011-09-02 09:30:40 följande:
    Kan vara så att han känner att mamma har en bomullshjärna idag och då blir han på bra humör med
    Kan ju vara så enkelt med.....
    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2011-09-02 10:03:38 följande:
    undrar om man kan spärra så att man slipper se alla trådar om jämnställdhet och genus, blir bara arg när jag läser rubrikerna  
    Nope... man kan inte spärra saker man inte vill läsa om..... såååååå irriterande..... och något fl borde fundera över igen... tillsammans med andra saker som skulle göra fl mer användarvänligt på olika sätt.....

hmmmm

ahuuummmmmmm.... tbx till fluffhjärnan......
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2011-09-02 10:23:46 följande:
    Jag tycker att man ska uppfostrar  barn till dom personer som dom är , och inte tvinga dom till nåt som jag tycker att dom ska vara. Barn ska vara barn.

Men sen att man dotter älskar rosa, lila, glitter, pärlor mm är hennes val, men enligt visa genus.hönor är det barnmisshandel ... och sånt blir jag galen på...  

Sen är jag med i en pälstråd, fattar fan inte hur folk tänker. Jag förstår folk som tycker att pälsar är fula eller att dom helt enkelt tycker att det är äckligt, vi är som sagt alla olika. Men det jag inte förstår är folk som tycker att det är helt ok att ha på sig skinnkläder och skor samt dunjacka men tycker att man är idiot som inte bry sig om djurensrättigheter eftersom jag har får och björnpälsar  

Så nu har jag spytt galla lite här.. tror att jag ska ta och lugna nerverna med en körtur  
    Jag säger ju det.... sen alla solidariska nickedockor tog svininfluensavaccinet så hände något..... många blev dumma... andra kan inte se att just deras syn på saker är inte just det rätta osv.....

Det finns undantag... men de är få......  liksom de som inte tog vaccinet....
  • DragonWoman
    Ett segel skrev 2011-09-02 11:28:32 följande:
    Hrm...

Du tror inte att det kan vara så att : "Summan av intelligenskvoten I Svergie är konstant , Men folkmängden ökar!"
    Det var så... innan the vaccin..... Tomte
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-09-02 13:08:01 följande:
    Gött svågern fick låna trimmer på jobbet över helgen så nu skall jag fan mejja ner gräsmattan om de så blir det sista jag gör!!!!!!!!!
    Känner du ingen gammal bonde med får eller getter? Om du kan bortse från bräkandet så får du gräsmattan "klippt" o gratis gödsel
  • DragonWoman
    Ett segel skrev 2011-09-02 13:21:42 följande:
    Fredags story:

"Man har funnit spår av intelligens hos kvinnor...

...dessväre spottar 14% ut det igen."

( Är det: "Run Forrest Run!"    Nu?)
    Det kommer nog från en man som faktiskt varit uppkopplad till huvuddatorn tillräckligt länge för att hinna få en viss form av AI... men den försvann illa kvickt när han pluggade ur sig.... Demon
  • DragonWoman
    Ett segel skrev 2011-09-02 14:11:33 följande:
    Hrm ..

spåra jag en lite bitterhet kanske ?

Men Du har nog rätt.

Inte ett dugg bitter Tungan ute

Men din story fick mig att tänka på en annan om intelligens vs män.... kommer bara inte ihåg hur den går...

Men visst har jag rätt..... Drömmer
  • DragonWoman

Omtänksamhet kan vara bra ibland, om man informerar den man vill vara omtänksam mot om saken och varför...... fuck vad irriterad jag är nu...... Skrikandes

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D