cajsasmamma skrev 2011-09-02 10:23:46 följande:
Jag tycker att man ska uppfostrar barn till dom personer som dom är , och inte tvinga dom till nåt som jag tycker att dom ska vara. Barn ska vara barn.
Men sen att man dotter älskar rosa, lila, glitter, pärlor mm är hennes val, men enligt visa genus.hönor är det barnmisshandel ... och sånt blir jag galen på...
Sen är jag med i en pälstråd, fattar fan inte hur folk tänker. Jag förstår folk som tycker att pälsar är fula eller att dom helt enkelt tycker att det är äckligt, vi är som sagt alla olika. Men det jag inte förstår är folk som tycker att det är helt ok att ha på sig skinnkläder och skor samt dunjacka men tycker att man är idiot som inte bry sig om djurensrättigheter eftersom jag har får och björnpälsar
Så nu har jag spytt galla lite här.. tror att jag ska ta och lugna nerverna med en körtur
Jag säger ju det.... sen alla solidariska nickedockor tog svininfluensavaccinet så hände något..... många blev dumma... andra kan inte se att just deras syn på saker är inte just det rätta osv.....
Det finns undantag... men de är få...... liksom de som inte tog vaccinet....