Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Gaaaaaaah, men OJ vad jag älskar mitt arbete ibland...

"Ironisk"

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood

Gokväller tråden "ger konstgjord andning i förebyggande syfte" (Ta det som en kyss om du vill )

Weeeeeee, snart fredag
    (Jo, försöker hitta positiva saker i vardagen)

• Isnogood
    DragonWoman skrev 2013-02-21 21:32:42 följande:
    Är väl en sån där period igen då alla helt plötsligt har ett liv utanför tråden Drömmer
    Liv..? Förvånad

Va rädd om mitt arma kvinnohjärta, tänk på att ja börjar bli gammal o löper (nej, inte löper som i "tik som löper o droppar blod på mattor, golv o möbler" Kräks )  större risk för hjärtinfarkter o annat otyg "nickar"

Ja ha ja...så en del har tagit sig sådana friheter som att ha ett liv IRL...attans så onödigt Drömmer

Nepp, bäst o släpa mig till sängs, umgås med boken o invänta att klockan slår 05:00 så det är dags o gå upp o speeda iväg till jobbet...

God natt            
  • Isnogood
    DragonWoman skrev 2013-02-21 22:40:00 följande:
    Man kan la löpa utan massa blod o elände Tungan ute men ska vara snäller mot ditt stackars hjärta o övrig hälsa

Hoppas det inte är en för bra bok för då lär du la vara vaken till kl 5 imorgon... hehe... Natti natt
    Bra eller inte, har en tendens att fastna i de böcker jag läser o då rinner tiden iväg snabbare än snabbt Död
    cajsasmamma skrev 2013-02-22 19:49:32 följande:
    Hej
    Hur har ni det? Här är det småstressigt men väldigt härligt '
    Stressa lugnt o njut av härligheten Solig
    Majuuu skrev 2013-02-22 21:33:11 följande:
    Kyss

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-02-25 07:53:03 följande:
    [quote=68933506][quote-nick]Stressa lugnt o njut av härligheten
     [/quote]

Jag njuter av varje stund med han! ännu en mysig helg med honom gör att jag orka med denna vecka med på torsdagkväll kommer han hem igen och då ska vi mysa lite!

Naaaaaaw Hjärta

"Låtsas att ja inte aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalls är avis" 
  • Isnogood

Gokväller trådinvånare

Händelserik dag i dag.
    Möten o förhandlingar, mycket att hantera o ett chockerbjudande som jag måste ta i beaktning.
    Min stackars hjärncell kommer vara helt utbränd efter denna tankeverksamhet, tror inte det finns plats för mer tankar just nu Spöke

Ha det gott Solig       

• Isnogood
    Majuuu skrev 2013-02-26 20:33:14 följande:
    Godkväll!
    Mina 2 hjärnceller har lekt kurragömma hela dagen när jag skulle plugga hälsosociologi så jag fick inte alls så mycket gjort. Var roligare att hämta barnen från dagis, baka morotskaka (utan kanel så TS inte får ont och kli i halsen) och åka pulka.

Hoppas det går bra med beaktandet! {#emotions_dlg.flower} 

Ah, ja men det ÄR ju så...Finns så attans mycket annat som drar hur mycket man än försöker Drömmer
    Men, jag skyller alltid på hjärncellen "stackarn"  
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-02-26 20:41:48 följande:

HEJ!
    Hoppas att du inte bränner ut den hjärncell!
    "Vinkar o kramar om"

Attans, för sent

E lugnt, går o återuppliva den kraken "gjort många gånger"

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-02-27 18:12:59 följande:

Yes

Hur är det med dig?

Vad du tjatar Drömmer

E sådär, kanske inte ska klaga för mycket, kunde varit värre... Men, ser över mitt liv, o gården.
    -Har bestämt mig för att eftersom jag då ska leva ensam (jo, barnen med förstås, jag menade utan karl), så ska jag nu lägga upp planerna för hur allt skall fixas, utbyggnad av bostadshus, reparation o underhåll av uthus, schemalägga djurbiten, så att allt kommer i rullning.
    Kämpar på med jobbet, väldigt mycket nu, dagarna är fyllda av möten o förhandlingar o snart ännu mer och då på annat plan o vid sidan av ordinarie arbete. Ryggen vägrar bli bättre, men mycket pga att jag inte gör så som läkarna sagt (om jag gjorde det, skulle djuren svultit ihjäl för länge sedan, inte fått motion eller rengjort o huset skulle frusit sönder o ungarna gått hungriga...)

Men, jotack, annars så är det bra         
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D