Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Är sådär.
    -Jobbade lite för mycket och för intensivt på jobbet i går, blev inte bättre av allt jag hade att göra hemma, så nu hr ryggen bestämt sig för att explositionsplittras vid varje rörelse, frusen o förkyld, men annars såär det ok

7 dagar kvar, sen så kommer "mannen långt långt bort" och hälsar på, ser fram emot det, men samtidigt...
    -Är det verkligen någonting att satsa på..? "Gah" beslutsångest delux...
    Samtidigt, inte så att det finns någon kö till mitt hjärta precis....så då förlorar jag ju ändå ingenting på att ge honom chansen...       

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood

Tjaa...Fast, hur vi vill ha framtiden, är nog alldeles för tidigt att prata om, för då blir det sett utifrån vad var och en av oss har i dag...

Får se vad tiden ger med sig, får se om det över huvud taget dyker upp något alternativ.

Jag försöker ta det lugnt, för ryggens skull, men inte fasen är det lätt, särskilt inte med hästarna o hundarna, samtidgit kan jag inte ens föreställa mig livet utan dem, så jag biter ihop så gott det går.

Hur går det med hästarna o tävlandet då..?          

• Isnogood

Kanske bra det, då finns det större möjlighet för drömprinsen o få rå om dig kanske...

• Isnogood

Kollade in en sväng i den ärliga datingtråden...där få man tydligen inte vara så ärlig som det ger sken av för då tar folk illa upp och det blir "dålig" stämning eftersom folk inte tycker lika dant... "Suck"
    -Ja ja, jag får väl sitta här o prata med mig själv då... Obestämd 

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-02-05 10:36:34 följande:
    Den tråden är jag så gott som portad ifrån

Jag är nog inte långt ifrån att bli det

(De flesta brukar göra sitt bästa för att ignorera de få inlägg jag gör där...) 
  • Isnogood
    Raggarbruden skrev 2013-02-04 19:07:11 följande:

inte för att jag har en enda aning om sickn tråd du snackar om

Men godkväll på dig
    Va glad för det, farligt farligt att beträda deras domäner...
  • Isnogood

Gokväller trådinvånare

Trött tröttare tröttast här.
    -Längtar till i morgon eftermiddag, 15:51 för att vara exakt, för då blir det äntligen helg här "vill ha helg nuuuuu"  

• Isnogood

Efter att ha läst sista sidans inlägg så är ja ju nästan lite tveksam om ja ska titta in över huvud taget...

Men, kan ju inte låta bli att säga GRATTIS till CM Hjärta  Skål  Hjärta 

• Isnogood
    DragonWoman skrev 2013-02-17 22:03:34 följande:
    Jag har kämpat hela kvällen för att inte få en skriven explosion i tråden.... försöker avreagera mig i andra trådar ist....  Tyst

Men självklart ska du fortsätta vara i tråden....
    Jag känner igen känslan Drömmer
    cajsasmamma skrev 2013-02-18 10:19:12 följande:
    Tack så mycket IsnoHjärta

Hur går det för dig? Och hur är det med din hälsa/rygg? Och självklart ska du vara med i tråden , men jag kanske ska sluta skriva?
    Tjaa, fortsätter äta starka smärtstillande, kan konstatera att det inte går att sälja hundarna, gräver ner mig i jobb, både på gården o  på jobbet, tar en dag i taget o förväntar mig ingenting, så släipper jag bli besviken.

DU ska absolut INTE försvinna härifrån (!), babbla får vi göra, det har TS sagt
    Majuuu skrev 2013-02-18 12:29:19 följande:
    Klart du ska hänga här!
    Hur är det med dig nuföritden?
    Jag är helt lost eftersom jag varit frånvarande så länge. Skäms 

Envisa smärtor, träffat fel män o massor av mera.

Härligt för din skull
    GentleManiac skrev 2013-02-18 10:24:35 följande:
    har jag missat något?

Tänkte på inläggen som varit, att det verkade aningen spänt, men det löser sig nog, alla har rätt till sina synpunkter, tråkigt bara när det blir som det blir

• Isnogood

Cm: Önskar det hjälpte...

I fredags var jag o kollade på P-floyd-konsert, riktigt bra
    Sov kvar över natten på hotell, o hem på lördagen, för att åkta till syrran o fira hennes födelsedag o lämna kvar sonen så han kunde följa med mormor hem.

På väg dit, slutade fläkten i bilen fungera (cupén)
    På söndagen kraschade datorn

Lyckades systemåterställa datorn till 1/1-2013 YEY, fungerar
    Fläkten kom igång i dag....

Födelsedag närmar sig, sakta men säkert, så då ska jag ge mig själv i present, att gå på Live & Jive

-Joo, känns aningen fel o sitta o prata med sig själv... "Hör hur det ekar i tomheten"         

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D