Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-09-21 13:14:30 följande:
    TRO mig...jag o vin= Kräks och det är inget kul Gråter känner mig Död efteråt...
    Samma som jag då ... efter en klunk vin så Kräks jag direkt!!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-21 13:26:49 följande:
    Äntliiiiigen någon som är som jag med vin

WIIIIIIIIIIIIIII , eller, asså, ja menade inte att det är "WIIIIIIIIIII" för att du blir så utan för att ja slipper känna mig så ensam
    Japp men du och jag kan ju dricka vodka... som riktiga KVINNOR som jag!!!
  • cajsasmamma
    cajsasmamma skrev 2010-09-21 13:31:39 följande:
    Japp men du och jag kan ju dricka vodka... som riktiga KVINNOR som jag!!!
    som riktiga KVINNOR gör ... skulle det stå sist... inte lätt att hålla kolll på FL, FB och HP samtidigt som man lagar mat och frostar av frysen!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-21 13:49:50 följande:
    Är han/hon sjuk med?
    Näpp hon är frisk!!!
    Det är en av mina syskonbarn! men jag ringde och meddelande henne redan att min dotter är magsjuk , så att hon vet vad hon har framför sig i veckan{#emotions_dlg.djavulsk} hon lät allt lite ängslig ,hon har ju 3st + em man som kan bli magsjuka !!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-21 13:40:59 följande:
    ABSOLUUUUUUT

(Fyndigt, eller... )

Meh, va faan...e ja bara någon på låtsas då eller..? Obestämd
    Näää du är nog en riktig kvinna... tror jag iaf!!!

Jag har bara aldrig träffat nån som jag som inte kan dricka VIN!!!
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-09-21 14:53:36 följande:
    Jag vägrar alltid att springa. Har ingen kondis alls. Men kör med rockring varje kväll nu. Sån med vikter i. Kan ju säga att det känns en hel del i magen. Sen blir det promenader när jag kan. Men den här veckan blir det dåligt med promenader.
    Jag springer inte nu heller har ite gjort det på snart 1år . Pga några snäääääääääälla hästar... Först slänger en av dom mig på en stenhård sten där jag givitvis ladda lite illa med ryggen och fick åka bling-blong taxi till plåsterhuset...
    Sen tyckte en att han kunde vissa mig hur han går på tvåben men jag ryckte till i skaftet och givitvis så hamna han först på mitt huvud och jag tuppa av och sen hamna han på mitt knä osm jag har on i nu... så jag kommer nog börja med promenader och spinga börjar jag nog inte göra förrän i vår sen :)  *längtar*
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-09-21 17:08:13 följande:
    Med en häst i hasorna lär man springa på utan att tänka.

Jaja, ha det så trevligt... nu drar jag.
    Hästar är inte alls farliga !!!
    Fråga mig ha 12st...o allaär sååå snälla så, men iofs om du börja springa från dom så springer dom efter dig garanterat  !!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-21 17:15:49 följande:
    joooo denna kaka får ja ha för mig själv Ni har ju alla andra killar lagom nära er ju:P SÅ nu är de min tur
    VAAAA!!! Ha jag nån nära mig???
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D