Inlägg från: racer x |Visa alla inlägg
  • racer x

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-09-25 18:44:10 följande:
    men hade migrän igår så vart inget igår, har migrän käningar idag med men det blir sauna ändå!!
    har du riktigt vidrig migrän? känner några som har detta elände.
  • racer x

nä.. nu drar jag å handlar... ha det så trevligt allesamman. speciellt dig.....

• racer x
    sonen08 skrev 2010-09-25 18:46:54 följande:
    näää den lär bli dålig ät du o njut tänk inte på mig   ska äta skagen baugett på måndag så ja tar igen då
    jag vet, den hade väl gått ut själv i så fall..
  • racer x
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 18:48:20 följande:
    Jag blir ljusskygg, spyr och ha riktigt ont i högersida av huvudet. det är ett elände!!
    Rynkar på näsan
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-26 08:15:52 följande:
    God morgon mina damer ont herrar... Ja hade skiiiiiit kul igår tills nån idiot fick för sig o fälla mig när vi skulle gå från toan så ja flög i golvet bokstavligt talat mitt knä är suuuupersvullet  och de värker som tusan har svårt o böja de med.. så blir nog sjukan o kolla upp de så de inte är något farligt Hade asjobbigt de sista timmarna...
    jahapp.. trist värre..
  • racer x
    sugar rush skrev 2010-09-26 13:06:19 följande:
    oj, vilket muntern inlägg
    Japp, trist är det väl att folk ska hålla på.

och så är jag tokig för att jag har fuckat till det igen... jag ska tydligen inte ha nåra extra diskar. Skulle installera windows 7 på denna datorn men tji fick jag. nyckeln man måste fylla i var ogiltig Skrikandes. så nu har jag installerat xp igen.
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-26 13:25:44 följande:
    tack för den uppmundande minen.. vaknat på fel sida??
    läst det jag postade lite efter..

Drömmer
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-26 13:30:41 följande:
    japp som vanligt får ja ta skiten ttaaaaaaaaaaaaaaaack Nu hade ja behövt en kram
    finns inte ens nån krama smiley.

*kram på dig*
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-26 13:35:52 följande:
    ja vill ha en ÄKTa ingen låssas
    jaha. det blir lite svårare
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-26 13:48:14 följande:
    varför ska min son soooova sååå bra hos sin pappa för?? igår somna han halv 6 o sov till strax innan nio... här vaknar han alltid halv 7-7
    hehe, för å jäklas med dig kanske  Glad
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D