• ulfsas

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hoffa skrev 2013-09-29 16:46:45 följande:

He he, jo, jag jobbade på byggen några år och visst är det ett gäng kåbockar men några orgier såg jag aldrig. Sån tur va Guld i mun
    Antagligen tur för dig det då de flesta är män...
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    cajsasmamma skrev 2013-09-30 08:04:30 följande:
    God morgon folk!!!
    Idag bege jag mig till Värmland för en liten tur! Hoppas på lycka ikväll med den lilla fina hästen.
    God morgon och lycka till.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    cajsasmamma skrev 2013-09-30 09:04:42 följande:

Hur har du det idag?
    Skall just masa mig upp. Skall ut och flyga i 3+2 dagar. Landar tidigt på fredag så då har jag en ledig helg vilket är skönt. Blir väl en runda på stan som vanligt.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    cajsasmamma skrev 2013-10-02 07:20:25 följande:
    God morgon!
    imorgon har jag sovmorgon kom jag på!!! sicken lyx!!!
    God morgon.

Jag har sovmorgon på ett hotell i Malmö idag men veckans riktigt bra avslutning blir att jag börjar kl 17 på torsdag, flyger 3 turer, sover i Ronneby för att sedan bara flyga hem och landa kl 0725 och då är det en ledig helgSkrattandeSkål 
    Man, 49 år, Sundbyberg. Flygkapten på Boeing 737NG.
  • ulfsas
    Raggarbruden skrev 2013-10-04 08:42:42 följande:
    Var det någon som såg serien Vikings igår?  
    Har sett första säsongen på Netflix. Rät bra.
    Man, pappa, singel, 49 år, Sundbyberg. Flygkapten.
  • ulfsas
    Isnogood skrev 2013-10-04 08:52:43 följande:
    Fast, lite så är det ju faktiskt...
    Tiden...
    Sant, känner så jag med, ÄR nu någon intresserad, så hör de av sig, annars så låter de bli

Ja, jag tänker inte stressa mig in i någonting "bara för att", ska jag över huvud taget komma så långt att jag träffar någon, så ska det vara för att jag känner att det skulle kunna vara någonting för mig.
    Då, är ju också insikten om hur det kan vara att leva på gård väldigt viktigt.
    -Har träffat alldeles för många genom åren som velat ha mig, men inte livet på landet, vilket ställer till det då det är såhär jag lever.
    Mycket därför jag vill ha det med från början.
    Vill man ha mig, måste man vara beredd på att leva såhär

Annars så är jag hellre ensam.         
    Förstå hur du resonerar. Jag är inte heller särskilt flyttbar och då kan det vara bra att den potentiella ''dejten'' vet om det från början. Man passar ju inte med alla. Tyvärr.

Hittade inge fel i din text. 
  • ulfsas
    Hoffa skrev 2013-10-10 19:32:28 följande:

Hmm... Jag har råttfobi och en elefant käns lite i största laget för en tupp. En gris får det bli! Tycker grisar är charmiga djur och klart underskattade Tungan ute

Gris sökes! Tupp som gillar mysiga hemmakvällar och långa skogspromenader...... Har fast jobb och egen sittpinne med fjärrvärme.

Min syster hade en minigris som hette Bacon ett tag. Skrattar fortfarande när jag tänker på det, höjden av sarkasm. Det har hon från sin bror!! Den var sjukt charmig, typ som en hundvalp....     
    HAHA, bäst på länge, Får du ragg på den med att du söker en gris. En sugga då antar jag. Då kan det bara gå uppåt sedan. Kanske en bra metod.
  • ulfsas
    Hoffa skrev 2013-10-10 21:33:11 följande:
    Nej ni! Nu ska jag packa väskan för att bege mig till Friends arena i morgon och se Sverige göra bacon av Österike. Sedan finns risken för skallebank på Lördag Skrikandes

Ha en bra Fredag!!  
    Friends ligger ca 3 km från mig. Skall dock inte dit utan på AW. Har ju två val där. Tjejer- boll, tjejer-boll......väljer......inte bollFörvånad
  • ulfsas
    Hoffa skrev 2013-10-10 22:26:49 följande:

Nejdu, nu tycker jag du är negativ.... 

Självklart blir det boll.... Sen tjejer.... Sätter några dollar på att vi inte är tillbaks på hotellet för frukost Cool  

Just det, sundbyberg står det ja. Det är ju nära Friends.   
    Äpple(boll)SkålGravid

Solig
  • ulfsas
    Clownensglädje skrev 2013-10-12 14:48:55 följande:
    Samma gamla skabb som vanligt?
    Jag tycker synd om dig. Trasiga leksaker som barn?Nalle
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D