• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-01-23 11:58:27 följande:
    Kan ju vara så.... men som sagt så finns vi här för dig!!!

Norra Småland ligger inte allför långt ifrån med eftersom jag bor mellan mantorp och Mjölby. och en ide skulle vara i sommar om vi skulle ha en fest, träff eller kryssning med våran barn nån gång
    TACK söta du!!! Ni e GULD värda!! Hjärta

Aha...ja då e det juh inte sååå långt =)

Tycker det låter som en superrolig idé.. att ha med barnen också.. vore jättekul!!!.. göra ngt mer barnvänligt
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-23 12:03:50 följande:
    Då ska vi planera nåt roligt framåt våren eller sommaren
    Mmm... ngt suuperkul!! Gud vad roligt det skulle vara!!!
  • Cee

Nähä..dags att ta tag i hushållet :S Bläääääääääääääääääää....

• Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-23 12:12:59 följande:
    Nu ska jag prata med Gubbarna här och försöka övertala dom att jag kan ta lite ledigt nästa helg för det är jag värd, enligt mig alltså
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2011-01-23 12:18:45 följande:
    Jihaaa...... hoppas alla har nerver av stål om MP med vilde kommer

Fast tror Cee och min vilde skulle komma bra överrens... redheads ju

Fast ingen kryssning för vår del.....
    Men MP... vi har juh inte tagit vår Visingsökryss ännu Tungan ute
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-23 12:24:32 följande:
    Jag har jobbat med barn i ca 10 år och mycket med barn med speciala behov. så jag har nog nerver av stål!!!

då planera vi nåt annat än en kryssning
  • Cee

Nähä...nu MÅSTE jag komma igång!!!

Kraaaaam på er sötisar!! Hoppas ni får en underbar dag =)=)=)

• Cee
    racer x3000 skrev 2011-01-23 19:49:41 följande:
    Ohh nä, har gjort middag och hunnit se lite på matchen sverige - kroatien.
    Vilken match!!!!
  • Cee

Humm.. ingen väninna som hört av sig idag... vilket jag tycker eg ligger på henne att göra, o be om ursäkt. Men men vill inte gå o ha ngt ouppklarat..så messade henne nu o frågade bara hur hon mådde. Fick bara ett " Fint nu, men har varit lite bakis. Du då?"

Skrev till bara att jag hade ont i hjärtat..o hon undra vad jag menade med det o varför jag var ledsen??

Skrev att det var väl självklar jag e ledsen, både för min o hennes skull o att jag inte vill att ngn ska behöva må dåligt..

Vad får jag för svar då.. Jo att hon inte alls mår dåligt, bara haft lite mkt på sistone!!

Inte ett ursäkt eller förlåt eller ngt alls..ungefär som att det aldrig hänt!!!!! MM..e juh smidigt om man kunde göra så... :S

Både Ledsen, sårad, besviken o arg...o förundrad o paff o häpen..???!!!

heeelt surrealistiskt!!

• Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-23 20:08:50 följande:
    försöker göra franskmanikyr men nu ser man det vart inte riktigt som jag har tänkt mig men om 2 veckor ska jag åka och fixa så att jag får "gelelack" på mina långa fina naglar så nu får manhoppas på att man inte bryter av nagla
    Mhmm... skulle juh vara typiskt att ha av dem nu då... du får låta bli att diska o skura o ha dig..  Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D