-
Det säger jag med men de tycker absolut annatKnasis skrev 2010-06-02 20:21:04 följande:Din syster och hennes sambo är inte SNÄLLA!!!
-
Att folk kommer på sån dynga förvånar mig inte... men att det finns folk som tänder på det.. det gör mig mer än förvånadfigurehead skrev 2010-06-02 20:25:22 följande:Finns ju en och annan naturfilm som har börjat på samma tema och som haft ett mycket trevligare slut.
Vem kommer på all sån där "skit" ?? -
Ska lägga min högst envise, nyvaccinerade vilde till son nu
Tbx senare...
-
Jag fattar inte vart gnället kommer in? Visst var det en sur stämning här för ett litet tag.. men i övrigt tycker iaf jag att det varit en kul och bra tråd... och sen kan man la få gnälla lite över vardag, sjukdom osv men... vi e la inga känslolösa robotar
Jag stannar här så länge tråden lever
-
Såååå... kryssning på lördag nu då? Ska bli spännande att höra om det.. och hoppas ju att det blev så bra att en repris kan tänkas komma... och att moi kan följa med då
-
Ska snart hämta mosters lilla pina och sen hämta min lille vilde. Mitt hem kommer officiellt vara ett katastrofområde idag
Syns ikväll... om mina nerver höll
Ciao!
-
*de grå håren hoppar upp som popcorn*
Jisses, att 2 så små kan både låta och stöka till så
Och de har även hunnit med seriöst (not) menade mordförsök på varandra
Läääängtar så tills imorgon... blir barnledig
-
Mer som 2 orkaner i Gudrun-klassfigurehead skrev 2010-06-03 19:22:45 följande:låter som du har ett helt eget wecking crew hemma
-
Blir bara så dyrt i längden med all färg + skallebangstabletter + lugnande piller styrka elefant till migMajuutschi skrev 2010-06-03 20:21:26 följande:Tur man kan färga håret..
Jag har 2 små o jag kan lova att det är stökigt nästan jämt.. När man städat så tar det ca 5 min så ser det ut som innan igen... Det är jättekul att städa..
Men snart kommer syrran och hämtar sin lilla ligist -
Kan med finska
Irrku parrku plättikokonne kaksipaksi knäppolojnen
I verkligheten kan jag bara fula ord