Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-31 13:12:55 följande:
    heheh var ni sååå fulla
    Ja Spöke
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    White rabbitt skrev 2010-07-31 13:25:45 följande:
    Mitt livs memorarer kommer snart, i en starkt komprimerad form, på en skärm nära Just Dig! Tackar för inbjuden och lovar återvända med den där sammanfattande baksidestexten till mitt liv so far. Frågvishet och nyfikenhet är bara positiva egenskaper och ska definitivt uppmuntras!  
    Och det där Obestämd som illustration till ditt "Eller inte..." kring din inverkan på folk, det tycker jag du ska ta och gräva ner någonstans. Jag är säker (manlig intuition?) på att du har totalkoll på vem du är och din inverkan på folk. Take it from me.
    "Ser ja fram emot"

Njae...men ja e på god väg att försöka få den totala kollen faktiskt, men ett gäng bakslag i livet har varit i vägen så att säga..."Skam den som ger sig"

men du har rätt, ja tar o gräver ner den
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-07-31 13:30:37 följande:
    hehe... va tusan ska ja komma med för "ursäkt" till hmmm ja loooooovade han att INTE dra mig ur denna gånge aaaaaaaaahh vill inte ivll inte... ska ja lossas som de regnar eller ska ja gå dit?? han kommer hit kl 16 o hämtar mig....aaaaaaaah är väl nerverna som spelar mig ett spratt ....jajaj...
    Om du (Vilket du tydligt verkar göra) känner dig minsta tveksam till er date så tycker jag absolut att du ska avboka, även om även det känns jobbigt...
    -men det sista du behöver är mer bekymmer.
    O som Kaninen sa (o tro mig, han e smart, har sett honom i andra trådar), om det inte fungerade förra gången så lär det knappast göra det dena gången heller...
    Jag tror bara att du kommer lura dig själv.
    Vet hur det är att längta efter att ha någon att älska o bli älskad av...men ja vet också vilket helvete man kan leva mitt i när man kämpar med något som bara blir katastrof hur mycket man än vill annorlunda.

Du behöver ha en stadig punkt i ditt liv, o jag är väldigt säker på att  du inte kommer få det med denna man du ska på date med... Sorry, men det är vad jag tror.

{#emotions_dlg.flower} kram
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-07-31 13:54:45 följande:
    tack de orden värmde. jo de är nog sant som ni skriver men kan inte smsa han då han inte har nån mobil nu.. vet ej hur ja ska få tag i han...
    Lås dörren, när han kommer för att hämta dig så ropar du bara genom brevinkastet att du inte e hemma
  • Isnogood
    White rabbitt skrev 2010-07-31 14:00:42 följande:
    Bilden jag får av dig från din presentation är just den: du är på god väg. Det där är ju en process och det gäller att vara medveten om vilka steg man tar, för att inte upprepa samma gamla misstag. Förhoppningsvis lär vi oss något av våra bakslag och blir både klokare och starkare. Och låt oss inte för en sekund glömma att det förflutna tillhör det förflutna. Det är Nu och Framåt som är det viktiga, det vi kan påverka.

Utan att låta överdrivet kaxig: jag VET jag har rätt. Gräv ner den! Glad
    Jaa, det är så.. känns som om man kämpar i total motvind, ända till den dag man vågar släppa det förflutna till 100% och bara blicka framåt, i dag ser jag inte bara allt det negativa jag varit med om, utan ja ser allt det positiva jag lärde mig, vilka varningssignaler som kan dyka upp från män ja träffar o som redan då får en hand o ett stopp, DET är inte vad jag behöver, konstigt nog så är det ett par som faktiskt, trots att de fått veta allt jag gått igenom..som ändå börjar bli "överbeskyddande" på ett el annat sätt, en snubbe tänkte köra 10 mil för att han inte ville att ja skulle gå ensam hem från krogen o vägrade ta taxi just för att ja ville GÅ hem, 1 mil sommarnatt, vackert o varmt
    Faen va arg jag blev...då stängde ja bara av mobilen, men dagen efter fick han höra allt vad jag tyckte o tänkte om det han försökte göra...
    Jag bort trots allt på gård, hanterar motorsågar o div andra verktyg, klättrar på reglar mm mm mm ensam här hemma, det är mitt val, mitt liv. Jag menar inte att ja inte vill att någon ska bry sig om mig...men ja vill inte att det ska gå till överddrift...

Jag har grävt ner den i dynghögen nu
  • Isnogood
    White rabbitt skrev 2010-07-31 14:03:42 följande:
    Extremt klokt och insiktsfullt sagt. Varenda ord.
    Tack
    Livserfarenheten kan löna sig på både gott o ont.
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-07-31 14:06:07 följande:
    eller så hoppar ja in i duschen och lossas att de regnar
    DET tror jag definitivt fungerar!
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-07-31 18:58:36 följande:
    Ni andra i trådne kanske inte fatta de men de blev nooo träff idag... Ja följde med sonen o hans pappa till leklandet då de ville ha med mig dit Så de kunde ja inte tacka nej till
    Vet du...Ja e glad o stolt över dig för att du inte tog daten
  • Isnogood
    White rabbitt skrev 2010-07-31 14:37:19 följande:
    Det där överbeskyddande draget som vissa tycks känna inför dig får du gärna förklara mer om. Jag blir bara frågande eftersom du för mig framstår som allt utom en person som behöver den sortens beskydd. Det känns som om dessa män läser dig totalt fel,
    Kan ta denna man som fortsatt exempel:

Han är en vän till mig, som har hjälpt mig att rensa här, vi har känt varandra via en annan site nästan ett år men träffades irl för några veckor sedan.
    det märktes då tydligt att han var intresserad av mer än vänskap vilket jag förklarade för honom att det var just vänskap som jag kunde ge, inte mer.
    Ändå, han verkade "irriterad" när ja skrev på tex Facebook att jag gjort en massa hemma, då kunde han kommentera att "vissa har tydligen svårt att be om hjälp" och " önskar att vissa kunde be om hjälp när de behöver"
    Gah! OM jag behöver hjälp, eller i detta fall VILL ha hjälp så säger jag till, men han har tydligen svårt för att förstå att jag klarar mig utan att han måste hjälpa mig...
    -När ja gick ut på krogen med en kompis så smsade han o undrade hur ja skulle ta mig hem o att han gärna betalade taxi...ja svarade att jag fixar mig hem själv o att det inte behövdes, då smsade han igen o skrev att han ville hämta mig o bad mig gå med på det...
    NEJ, jag går inte med på det..(!)
    Där kom känslan av att någon försöker kontrollera mig...att om HAN hämtar mig så kan jag tex inte gå hem med någon annan...
    Varningssignalerna ringde starkt o gör det varje gång ha gör liknande...känns som om det är svårt att ta att jag kan hantera mitt liv utan hans hjälpande hand, änslan av att hans största önskan skulle vara att jag skulle vara beroende av honom...
    Visst, han har hjälpt mig ett par gånger nu, men samtidigt...Jag vill inte be honom om hjälp... för jag vill inte ge honom det, att jag skulle behöva honom, inte när han håller på så där...
    Rörigt kanske...men det är så mycket i huvudet så det är svårt att få ner i text.
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-07-31 21:20:38 följande:
    nepp nepp nepp han BOR PÅ RÄTT SIDA för en gåmng skull du har ditt lamkött så han är miiiit byte
    Ingen som funderat på att låta kaninen välja själv..?

Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D