Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fan måste bara berätta för er att det va som jag trodde när man kom till jobbet massa problem och ingen som vet nått och nu får jag ta massa skit från eftersom arbetsledaren inte gjort nått IDIOTER JAG E LITE ARG NU ;)

• daddy XL

ÄNTLIGEN hemma  fast med äldsta kille hos farmor som fick hämta från fritids pg att han va varm,hängig och inte åt mat sen somnat 2 ggr:( och minstingen ev. svinkoppor :( oallt strul på jobbet det har visst gått mer bakåt en framåt på jobbet när man varit borta  ...
    YIPPE va kul man kan ha det haha TUR FARMOR FINNS !:)

ang er hmm skånigar eller nånstans därnere i landet så e det ju nästan man vill träffa nån därifrån med lite dialekt iaf e ju SÅ mysigt :)

• daddy XL
    sugar rush skrev 2010-08-09 21:15:40 följande:
    gokväll tråden....

bra dag idag.. full rulle..
    först jobb, sen tatuera mig
    sen hem o handla
    sen bju brorsan på middag
    o nu ha han nyss åkt hem o ja beundrar min nya familjemedlem.... tatueringen Så snygg!!!
    BILD TACK :)
  • daddy XL

Jaha denna kryssning får man väl se till att INTE missa så man får se "duetten" i action och få en personlig servitris samtidigt :P

kram på er allihopa , har  fullt upp här med ligga i soffan med popcorn o lata mig  MYS ;) ses senare kanske...

• daddy XL

idag så hade grannarna visning på deras lägenhet och så berätta dom att det va en singel mamma på ca 30 med en liten dotter som verkade intresserad , skulle ju kunna va kul med sådan granne :P

Malena  då har du ju massa dejtande att ta igen nu ;)

• daddy XL

bara köra på :)
    skulle va kul o gå på dejt kanske men dom man träffat när man varit "ute" har man väl inte direkt känns som intressanta på det sättet och nät dejtandet e inte min grej ju ...ödet löser nog det  åt mig skulle jag tro bara se till att vara tillgänglig :P

• daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-08-22 20:44:27 följande:
    inte illa.. Men försök att inte skrämma henne direkt...
    haha så desperat e jag inte så att jag skulle skrämma henne va ju ni som skulle va desperata  ;)
    tänkte ju se om man inte kunde fixa så man va ledig till helgen och sen till resan så man kan följa med till flurran va det nu e men så hade ju du redan sällskap så får hoppas på grannen och ödet haha
  • daddy XL

juste sen får jag hoppas att jag får inviga mitt "nya" badrum snart :P eller snarare nya belysningen  satte nämligen in spotlights idag ganska Mysigt när dom e dimmrade ;)

• daddy XL
    sugar rush skrev 2010-08-22 20:58:29 följande:
    hahaha,, då kan du dimmra när du bajsar.. Party party
    hahahaha
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-08-22 21:05:45 följande:
    ni elektriker med era spottar.... Obestämd
    gratis och blir ju snyggare så varför inte;) men e faktiskt bara i badrummet jag har det och så är det ju bra för miljön med LED lampor och billigare:P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D