Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:00:53 följande:
    Det finns alltid undantag.Flört
    tur det,
  • figurehead
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:02:44 följande:
    Är det något jag lärt mig så är det att om något känns som om det är för bra för att vara sant, då är det för bra för att vara sant, cyniskt, absolut, men vad mycket bakslag jag besparar mig.
    eller så missar du den killen som är så bra som han utlovar sig att vara.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:07:50 följande:
    Flåt.. Inte du min håriga manliga man iklädd förkläde o kjol...
    Oskyldig åh smickrare där
  • figurehead
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:13:57 följande:
    Jag skulle nog aldrig dejta någon som jag träffat på nätet, man vet aldrig vad det är för människa som sitter där.
    nej, det är ju sant att man inte vet vad det är för människa.

men ska man träffas så ska man ju träffas i en miljö där det känns tryggt.

och skulle det vara rena stolpskottet så får man ju se till att bryta direkt.
  • figurehead
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 22:15:57 följande:
    Tänkte jag nämner inte sånt, men det har du rätt i. Men man ska fortfarande inte deppa ner sig helt innan man verkligen vet. Har själv vart helt deprimerad utan anledning felra ggr.
    nej precis,

det kan ju ff finnas en vettig förklaring på detta.

även om det är otroligt att någon annan skulle sitta med hans facebook framme.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:17:35 följande:
    Ja jag kan sånt oxå.....men bara ibland eller ska vi tom säga sällan....
    mykcet sällan kan jag gå med på
  • figurehead
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:21:51 följande:

jo tack..råkat ut för såna tjejer, som leker..eller snackar med typ flera, eller springer dejtar massa, jag trodde man kunde koncentrera sin fokus på en person i taget, men ack så fel jag hade...

Tro fan, om man snart hellre väljer vara singel......

jag med,

dejtade en tjej som sa att hon ville träffas helgen efter igen,

när det var dags för ny dejt fick hon förhinder.

frågade någon vecka senare om hon ville träffas och då berättade hon att hon dejtade en ny kille.

Så jag la ner det där och då.
  • figurehead
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:26:38 följande:
    Jo, fast jag skulle nog aldrig kunna falla för någon eller ens intressera mig för någon jag träffat på nätet, på det sättet. Fast, man ska väl aldrig säga aldrig.
    jag kan definitivt bli intresserad men för att bli mer än så måste jag träffa tjejen.
  • figurehead
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:28:58 följande:

hade jag oxo gjort...jag springer inte efter 10 tjejer, jag lägger min kraft uppmärksamhet på en person åt gången, skulle det inte visa sig fungera, eller att man inte klickar, bra då kan man gå vidare, men inte under tiden. men försöker se om det finns något..sen skall man inte stressa heler men nån måtta får det vara...

jaja så tänker jag, sen får alla andra göra bäst fan dom vill rent ut sagt...

nej jag hade inte heller gjort så.

jag tycker att man dejtar färdigt först och skulle det inte kännas rätt så går man vidare precis som du säger.
  • figurehead
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:34:34 följande:
    ja där skulle jag inte ens gå om jag fick betalt, fy fan....har nog inte varit på krogen på över 20 år, o skulle jag gå ditt, kommer jag nog inse rätt fort varför oxo...får rysningar...
    fast det är en av fördelarna med att ha gått buggkursen,

man har en "aktvitet" även på krogen istället för att bara dricka öl och tjöta med folk
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D