Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäckHäxan skrev 2010-09-22 22:17:05 följande:
    Ja jag vet, jag är helt rubbad i huvudet. Men ja kan ju bara inte fatta vad fan han ser hos moi liksom, det gör mig skeptisk.
    okej.. är du ute efter ett förhållande med honom?
    ja tycker inte du ska tänka så.. han verkar ju inte ha tröttnat under dehär halvåret så han kanske är värd en chans??
  • sugar rush
    HäckHäxan skrev 2010-09-22 22:11:33 följande:
    Great minds u know
    yes...
  • sugar rush
    HäckHäxan skrev 2010-09-22 22:28:35 följande:
    Nej nej inget förhållande, de tror jag inte han är heller. Men vad tusan tänker han med. När jag var i hans ålder hade jag aldrig ens kollat på en man som var 30 och hade någon i den åldern ens försökt något med mig så hade han fått smisk!

Klart han är värd en chans, om inte annat så bara för att han inte gett upp hoppet utan är sitt vanliga rara jag varje gång vi pratar

Men jag analyserar för mkt, skyller på sömnbristen där, han bor en bra bit ifrån mig, alltså jag hade aldrig satt mig i en bil och åkt så långt för att ha sex OCH jag kan inte riktigt förstå varför han är villig att göra det. Tro mig jag försökte skrämma honom från start med både barn och djur och att jag är knäpp, men de gick han inte på... Han bara gav tillbaka att barn är inte farliga, hans familj är full av knäppisar, rottweielr är han uppväxt med, landet är helt okej för han är dessutom uppväxt på en gård (vilket OMG gett honom en helt gudomlig kropp, orättvist) Jag gör alltid mitt bästa för att skrämma iväg män som visar någon form av intresse för mig!!!
    ja men gå for it... trivs du med honom o han får dig att må bra så är ju bara de jättekul...
    o om han vill åka till dig så låt han göra de då
    de kan ju bli skitmysigt ju!!!
  • sugar rush
    HäckHäxan skrev 2010-09-22 22:29:34 följande:
    De nada. Har har mitt tillstånd inne på klubb6 och hade han fixat sin mobil så kunde han fått MMS
    hahaha,,
    De Nada???
  • sugar rush
    HäckHäxan skrev 2010-09-22 22:42:36 följande:
    De Nada, alltså inget, har inte mailat honom några bilder, eller jo kanske en, på tatueringarna när jag gjorde dom i våras
    betyder inte De Nada typ,, du är välkommen?? eller alltså om man tackar för maten o så svarar den andre tillbaka de nada... typ ingen orsak eller de va så lite, eller varsågod...

fan ha ja missuppfatta hela skolgången

skylle isåfall på sömnbrist redan då
  • sugar rush
    Pejgan skrev 2010-09-23 06:51:07 följande:
    Jag vill ut på turritt. (På häst, inte på man snuskhumrar)

Åh varför ska saker kosta så mycket pengar jämt!! Fan vad enkelt det var när vi var två med bra inkomst *suck*
    samma här...
    fast här är de många som har häst så här bruka de inte va nå problem o få "låna" en häst, eller hjälpa till lite o sen ut o rida... de finns inge bättre nästan...

ut i skogen... man känner hur ivrig han är och man får hålla igen tills man till slut bara släpper på tyglarna och låter honom gallopera fritt...
    eller hon...
  • sugar rush
    Pejgan skrev 2010-09-23 08:09:16 följande:
    åh... *suckar längtansfullt*

Det är en sån adrenalinkick. Musklerna.. farten... känslan av att "ja... jag kanske kanske skulle kunna få kontroll men om h*n verkligen vill så är det inget jag kan göra"
    haha, exakt...
    vill h*n gå sin egen väg så gör h*n det.... då e de bara o hänga med eller ramla av hahaha....
  • sugar rush
    Pejgan skrev 2010-09-23 12:07:34 följande:
    Hallå! Ladies Night! Skitspännande!

..ja för mig...
    me too..
    fast de kunde nästan lika gärna va... för när vi ahde boka biljetterna så läste ja att stenmark inte skulle va med...
    o visst, de bli ju säkerligen skitkul ändå.. men liksom... då e ju inte han med :(
  • sugar rush
    Pejgan skrev 2010-09-23 12:21:25 följande:
    Brolle är med.... :-P
    ja okej då
  • sugar rush

sonen -

vad är de för typ av skinnjacka?
    modern?
    ungdomlig?
    finare?

ja har en tuffare skinnjacka som går till midjan, de går att ha kragen neråt eller uppåt om man nu vill de..
    den e som sagt lite tuffare, passar till utekvällar eller jeans o snygga stävlar...

en mer kavaj liknande e ju mer finklädd,, men den kanske passar dig bättre om den e figursydd?

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D