Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Racer x skrev 2013-01-23 17:35:45 följande:
    Det blir skitbra. Köpte ingen vanlig spis eftersom jag inte vill dra ut den och städa bakom . Lite dyrare men så mycket bättre.

Dra ut städa bakom "funderar"

Äh, ja bor på landet o har väggarna fulla av möss, finns ingenting o städa där bakom Tungan ute

Skämt osido, priset är inte viktigare när det handlar om vad man tycker är bäst, är ju en investering som man ska leva med ett tag    
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Racer x skrev 2013-01-23 17:40:10 följande:
    Vad ska man äta till middag. Skräpmat åt jag igår så det blir det inte. Köpa en halv grillad kyckling.
    Kyckling, är aldrig fel
  • Isnogood

Tur det, För annars så hade jag stått så ensam på "idiotaspedestalen" Oskyldig

• Isnogood
    singel pappa83 skrev 2013-01-23 21:54:06 följande:
    Hur går d i tråden då ? inte 200 nya sidor varje morgon vad har hänt ? 

Jag är ju här, o då håller sig alla andra undan
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 09:55:54 följande:
    fan stoppa pressarna, vaddå "this will be my last day here.." ska du lämna oss??? TystFörvånadRynkar på näsanObestämdGråter
    Täkte precis säga någe liknande...

Förvånad "GAPAR" Förvånad 
  • Isnogood
    Wham skrev 2013-01-24 10:08:50 följande:

ja ja ska nog de

Vaffödåföh..? Gråter
  • Isnogood

Fifaan vilka puckade människor det finns...! Skrikandes

Men du...låt dem inte förstöra DITT och ERAT liv, så länge NI tycker att NI har det ok och är bekväma med vad den andre gör, då ÄR det ok Hjärta

Vi är väl många här som pratat vare sig vi varit singlar eller ej, vänskap är VÄNSKAP {#emotions_dlg.flower}      

• Isnogood
      Igår 11:04     Hej
      Idag 08:37    hej
      09:31    Hej...
      09:32    vad gör du har du msn
      09:44    gör du
      09:46    Är hemma o e sjuk. Har msn, men är inte intresserad av att prata där, tycker du verkar aningen för på åt höger o vänster, mot allt som ens kan påminna om ett fruntimmer. Själv är jag bara intresserad av möjligtvis vänskap, ingenting annat. Kanske har jag fel uppfattning om dig, men uppfattningen jag fått, är av de inlägg du skrivit till alla i gästböcker och på sättet du kommenterar bilder. Ha d bra.
      09:49    inge CAM SEX
      10:12     Eh...nej, inte från min sida i alla fall.
       Men, med tanke på hur "pratglad" du e här, så ser jag inte riktigt vad ett samtal på / via msn skulle kunna ge. Sorry

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intressant konversation... Obestämd

Var jag otydlig..?
    Pratar jag för mycket..?

• Isnogood
    Wham skrev 2013-01-24 10:22:31 följande:

AHAHAHAHAHAHA, ja dööör!!! så jävla kul

kul om denne vore medlem här oxå o läste detta hahahaha....{#emotions_dlg.djavulsk} 

Vad då...Han sa inget i konversationen om att jag inte fick visa det för någon Oskyldig   Drömmer

Ett typiskt lysande exempel på en vanlig dag på Netlog.... Tyst 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D