Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

isch.... ingen rolig film med killen som tog livet av sig.... + hans sida på fejjan mm.... tragiskt....

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-10-12 21:19:32 följande:
    va ja har inget sett nånstans på aftonbaldet stod de bara om han...
    du vill inte se filmen heller... tro mig....
  • MysTic PrincesS

Nä, ska skutta i säng nu..... är inte pigg alls...

Natti på er iaf

• MysTic PrincesS

Great.... MP tog beslutet att idag ringa till vc för läkartid ang sitt förbannade öra... men fanns självklart inga tider *morr* men fick order om att ringa 07:30 imorgon för han i telefonen ansåg att det absolut måste kollas upp då det inte alls lät bra.. hmm... jaja, bättre sent än aldrig.... jag lär inte bli mer än halvdöv iaf

• MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-10-13 15:08:14 följande:
    Bra MP att du tog tag i saken!!! Annars kan vi i tråden ställa diagnoser åt dig
    Här är det gratis iaf

Men tydligen går det nått jäkla virus här som bl a sätter sig i öronen. En av vildens fröknar på dagis har öroninflammation.... en annan har yrsel mm.....
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-10-13 16:54:06 följande:
    Gratis=bra!!!

Och jag har vart med i FL rättså länge nu så jag är ganska på bra på och ställa diagnoser, vet du 

yrsel=högsttroligt gravid
    Oh fan, jag trodde att min yrsel ibland berodde på mitt lite väl låga blodtryck..... kanske är gravid? Förvånad

Ska säga till hans fröken att hon nog har en bulle i ugnen oxå

Jag roar mig med att ställa diagnoser genom symtom och näsan i diverse läkarböcker jag lagt mina tassar på.. hehehe.... roligaste grejen var när jag ställde en diagnos på syrran och läkarn flinade och sa annan sjukdom... gissa vem som hade rätt?
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-10-13 17:09:33 följande:
    Haha... ha du yrsel och ont i örat???? Kan ju bara vara nåt mega allvarligt!!! eller så är du gravid!!!

Berätta för vildens fröken att en tant på FL är nästan 100%  på att hon är gravid om hon ha yrsel...
    Yrseln beror på mitt låga blodtryck, har det till och från, fast det har kanske blivit en aningen värre det senaste...*visslar lite avledande*

Örat beror nog nästan till 100% på en inflammation.... blir la en pencillinkur *urk*

Är garanterat inte gravid... är ingen elefant
  • MysTic PrincesS

Okej, har lärt mig nått nytt..... tydligen tas det en sänka på en om man är vuxen med öroninflammation!!! BLODPROV!

Oh nääää, inte på MP.... är inte på humör för att svimma... vetifan om jag ringer vc imorgon bara för det Gråter

Ska försöka diska lite nu.... tbx senare.....

• MysTic PrincesS
    racer x skrev 2010-10-13 18:19:43 följande:
    Kan komma å hålla handen ..
    Tror inte du skulle palla med den smärtan
    figurehead skrev 2010-10-13 18:25:47 följande:
    Men ta ryggmärgsbedövning så slipper du känna sticket vid sänkan
    Jag ska vråla av smärtan innan en nål nuddar vid min ryggmärg... mao klämma ut en 3,5 kg bebbe Tungan ute

Nåja, jag kommer kräva att de tar det via något finger.. isf..... det klarar jag av iaf... utan att svimma men blir lite lätt yr.. hehe

Jag verkligen hatar att diska..... *Informationsbyrån Onödiga Fakta delar med sig*
  • MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2010-10-13 20:14:05 följande:
    Varör måste du ta sänkan då?

Vanligt blodprov räcker det ju med stick i fingret. Däremot om de behöver mer blod för att testa så tar man sänkan.
    För att kolla om det är baciller eller virus... + att jag är allmänt dassig. Och sen är det tydligen väldigt ovanligt att få öroninflammation som vuxen.. hm hm hm..... är bara att hoppas på att mina tårdränkta ögon räcker som skäl till att slippa stick isf....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D