Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Blueblood skrev 2010-08-18 10:35:46 följande:
    Men så trevliga ni är då!
    japp vi skona alla på båten från dig!!!!
  • sonen08
    Blueblood skrev 2010-08-18 10:41:48 följande:
    Är det så här ni uppfostrar era egna barn?
    - Anton, du får inte vara med på Kevins kalas, du kan gå och lägga dig i sandlådan.

- Ebba, du får inte komma in och leka med Liam och Cassandra, vi vill inte ha dig här.
    Japp vi kommer INTE låta våra barn leka med vuxna som beter sig som sånna som dig...

BARN knullar inte runt med alla som de vore horor.....DE ÄR EN STOOOOR skilland....

DU KAN F***********n inte jämföra barn med detta....
  • sonen08
    Blueblood skrev 2010-08-18 10:49:21 följande:
    Jo, det kan man. Som förälder visar du ditt barn vad du tycker om saker  och ting. Du avfärdar mig på ett bryskt och kallt sätt. "Dig vill vi inte ha med".
    Ditt barn uppfattar det som ett accepterat beteende och fryser ut andra barn på skolgården.
    - Stick in i skogen med dig, Oskar! Vi vill inte ha dig här!
    Och sedan gråter Oskar sig till sömns varje natt för han är rädd för att träffa Kenny i skolan nästa dag.
    DU kan faaan inte jämföra ett barn mot en vuxen som bara är ute efter att knulla runt?????

Mobbning är feel oavsett vuxna eller barn men ditt beeteende är vidrigt att du ska knulla runt me olika tjejer... Då förhindrar ja hellre sånt än går med på något sånt vidrigt!!!!
  • sonen08
    Blueblood skrev 2010-08-18 11:01:47 följande:
    Hmmm ... så du ska förhindra vem från att knulla runt? Mig? Kvinnor som är på båten?
    Men tänk om dessa kvinnor vill ha hett sex med mig. Vad har du då för rätt att stoppa dem?
    Är inte du en glädjedödare av stora mått? En party crasher? Det är ju sådana man inte vill ha med på en rekreationsresa.
    Du ska inte med!!!!!!!!!!!!! De är bara såå ingen vil ha dig där ändå.....ja är ingen glädjedödare... men du är en idiot
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-18 12:10:17 följande:
    Här har det visst bråkats....

Alla får åka båt.. Jag kan inte hindra nån att åka självmant på en kryssning med samma båt samma datum som vi åker.. Men jag kan välja vilka jag vill o inte vill umgås med.
    sorry....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-18 12:27:07 följande:
    Ingen fara.. Blir bara så dålig stämning om folk börjar hoppa på nån..

Visst vi kanske inte tycker hans årsmodell-jakt är den bästa uppfinningen, men det är hans sak som han får stå för.. Jag vet ingenting om honom o det vet inte du heller.
    sant..jaja ska inte lägga mig i.....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-18 12:50:51 följande:
    inte jag heller..
    mmmm
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-18 13:10:44 följande:
    o ja avvaktar lite... har feber så ja orka inte räkna helger nu,, men om nån barmhärtig själ har lite att göra så varsågod.. ja hade dottern helgen som va,, vet inte va de är för datur eller om de är jämn vecka hahaha...

be my guest...
    Du är barnfri eftersom ja ska ha min son den helgen som kryssningen är och helgen som var, var inte min helg..
  • sonen08

Det har INTE med nån här i tråden att ja inte ska med på kryssningen.....INGEN har fått mig att hoppa av ja tog beslutet själv....

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 20:24:15 följande:
    såg just att de gå en film på ettan klockan nio.. sista dansen , hahahahaha.. Kung!!
    4an annars får du se på efter bröllopet om du kollar 1an
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D