Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-09-30 13:47:40 följande:
    haha ja kommer ju genast o tänka på förra julen..

min styvfarsa skulle agera tomte

syrrans barn på 3 och 5 år va spända o nervösa, Agnes fattade nada utan satt o rotade igenom sommarkläderna... tog bland annat på sig solhatten som sen fick vara på resten av kvällen...

ialla fall så gick Crister ut,, kom sen tillbaka o när han kom in så hade han nån jävla Skinnkappa på sig..
    nike skor o blåa dressman jeans
    till detta en plast tomtemask från ica

OCH han pratade finska

ja visste inte att tomten va från Finland

och de e nästan så ja måsteg lägga upp en bild på agnes solhatt

Syrrans sambo vart tomte.... om det var förra året eller året innan... minns fan inte.. haha... nåja, han gick ut för att "köpa" tidning.... sen kom tomten.... full mundering + kudde under rocken.... men han pratade som ett slime.... och skrämde de små men de anade iaf inte att det var han
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-09-30 13:57:01 följande:
    Shopping är nästan som s*x
    shopping är bättre än siffran före 7 Oskyldig
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-09-30 13:58:30 följande:
    Julen är om mindre än 3månader ;)

och klapparna ska vara klara om en månad!!
    Påminn mig inte.... är alltid ute i sista sekunden och panikhandlar.. jag hatar att shoppa... faktiskt.... förutom när det gäller roliga prylar som tekniska saker eller möbler

Förra året hamna jag på tv, dagen innan julafton de gjorde nått inslag om sista minuten handlare... jag satt i bakgrunden med snurrande ögon
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-09-30 14:11:50 följande:
    Hahaha!!!! Du låter som en typisk sista-minuten handlare med snurrande ögon!

Och varje jäkla år säger man att man ska handla i tid nästa gång..... men det kommer inte ske i år heller Tungan ute
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-09-30 14:17:50 följande:
    jahapp.. nu var dagis personalen på mig om att ja borde kolla ludwigs hörsel.. Då de tycker inte han lyssnar när de säger hans namn.. HAns pappa sa bara va var de ja sa.. har sagt de i 1 år enligt han.. Sonen hör ju men ibland när han gör saker lyssnar han inte.. Då han är heeelt inne i det han gör.. .. hmmm om han misstänker något varför kollar han inte upp de??? Ja försöker ringa bvc men nån som vet vart man ska vända sig??
    Har ni nån barnmottagning? Ring dit. De kan kolla öronen, och skicka en remiss till öron, näsa hals isf. BVC lär inte göra så mycket...
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-09-30 14:25:25 följande:
    barnmottagning? på sjukhuset?
    På vc.... eller om det finns något på sjukhuset?

Vi har en barnmottagning på vårdcentralen här iaf. Dit får man vända sig först. Bvc har noll koll gällande allt förutom vikt och längd Obestämd
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-09-30 14:34:56 följande:
    okej.. ringde 1177 de sa att man skulle vända sig till bvc.. men de har sååå dåliga teletider.. får ringa vc då o kolla med dom?? eller är de onödig??
    Jag tycker det är bättre om du vänder dig till vc. Bvc kommer sannolikt att säga att det inte är några problem och så går tiden. Bättre om du kan kolla upp det så fort som möjligt

Nu ska jag kila och hämte min vilde, handla lite sen hem

Syns senare
  • MysTic PrincesS

Vet vad jag ska tillbringa min helg med..... massa måsten... måste tvätta upp en hel del... ska fanimig önska mig en torktumlare i jluklapp {#emotions_dlg.djavulsk} diska, montera persienn, överväga om jag ska göra om hörnsoffan till 3sits... putsa nått fönster.... låna borrmaskin så jag får upp hyllor i sovrummet... hmmm... tror jag kommer göra 2 saker av detta i helgen.. hehe... tvätta o persiennen...

• MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-09-30 17:10:22 följande:
    ja ska tvätta en stoooor hög i morgon hehe.. De är va ja ska tillbringa min förmiddag med Men ja har en hjälpreda eller va man ska kalla han för städare hehehe.. han gör massa saker i tvättstugan när vi ska tvätta
    Min är en stjälpreda det jag städar upp häller han ut osv osv.... hade t ex sorterat tvätten innan, det ligger huller om buller nu..... så i ren irritation så tryckte jag bara in eländet i garderoben....  men men, han blir äldre och ska få egen städvagn mm Oskyldig
  • MysTic PrincesS

Funderar på att diska upp besticken som ligger i blöt..... bestick + glas är det tråkigaste att diska Kräks

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D